سرمربی بلاروسی تیم ملی تپانچه: تیم ملی توانایی کسب نتایج درخشان را در آسیا دارد

سرمربی تیم ملی تپانچه ایران پس از حضور در تهران اعلام کرد: تیم ملی تپانچه بانوان و آقایان ایران توانایی و پتانسیل مورد نیاز برای کسب نتایج درخشان در آسیا را دارد.

به‌گزارش روابط‌عمومی کمیته ملی المپیک، "ولادیمیر گالیا بوئیچ" افزود: هدف اصلی ما کسب نتایج خوب در دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی است اما تلاش خود را می‌کنیم که در مسابقات جام‌جهانی تیراندازی در استرالیا نیز نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
وی با بیان اینکه از فردا، شنبه، به‌طور رسمی کار خود را به‌عنوان سرمربی تیم ملی تپانچه ایران آغاز می‌کند، ابراز امیدواری کرد: با امکاناتی که مسئولان فدراسیون تیراندازی در اختیار تیم ملی ایران قرار داده‌اند، تیم کشور ایران به سرعت خود را برای مسابقات جام‌جهانی تیراندازی و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی آماده کند.
سرمربی تیم ملی تپانچه ایران با بیان اینکه مدت زمان پیش‌رو تا مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، فرصت کافی را در اختیار کادر فنی تیم ملی برای آماده کردن تیراندازان قرار می‌دهد، خاطر نشان کرد: البته کسب نتایج خوب در مسابقات آتی، بستگی به شرایط و عملکرد تیراندازان ایران دارد.
بوئیچ در ادامه، ایجاد انگیزه در بازیکنان تیم ملی و ارائه برنامه‌های مؤثر را مهم‌ترین عوامل موفقیت تیم ملی تیراندازی ایران در مسابقات پیش‌رو عنوان کرد و گفت: برگزاری رقابت‌های مختلف تا پیش از مسابقات رسمی می‌تواند تیراندازان را در شرایط مطلو‌ب‌تری قرار دهد.
وی در خصوص تیم ملی تپانچه بانوان ایران نیز گفت: در سفر قبلی خود به ایران توانسته بودم از نزدیک عملکرد تنی چند از بانوان تیرانداز ایران را مشاهده کنم که خیلی امیدوار کننده بود.
سرمربی تیم ملی تپانچه ایران اظهار داشت: پیشرفت بانوان تیرانداز ایران نشانگر عملکرد خوب "لازلو سوچک" سرمربی تیم ملی تفنگ ایران است.
بوئیچ بلاروس برای هدایت تیم ملی تپانچه ایران در مسابقات جهانی استرالیا و بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی صبح دیروز وارد تهران شد. با توجه به توافقات صورت گرفته، ولادیمیر گالیا بوئیچ سکان هدایت تیم ملی تپانچه ایران را تا پایان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بر‌عهده خواهد داشت.
گالیا بوئیچ 54 ساله از اعضای سابق تیم ملی بلاروس در رشته تپانچه است. وی در سال 1994 هدایت تیم ملی تپانچه استرالیا را بر‌عهده داشت.


۲۶ دی ۱۳۸۸ ۰۸:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.