هجدهمین دوره بازیهای آسیایی - جاکارتا؛ ملت ایران برای قهرمانانشان دعا کنند

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی - جاکارتا؛ ملت ایران برای قهرمانانشان دعا کنند
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: آن چیزی که دیشب در سالن کشتی جاکارتا اتفاق افتاد نماد غرور ملی و غیرت یک ملت بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی، سیدرضا صالحی امیری با حضور در دهکده بازی ها در پالمبانگ و در بازدید از پیست روئینگ این مسابقات بیان داشت: باعث غرور و عزت است که همه قهرمانان، مربیان، کادرفنی، سرپرستان، دکتر سجادی، محمدی سفیر ایران در اندونزی و همه همکاران ما در جاکارتا و پالمبانگ با تمام ظرفیت تلاش می کنند تا پرچم ایران را برافراشته کنند. این عزت و افتخار ملی است.
وی ادمه داد: دیروز ملت ایران شاهد بودند که ما دو مدال خوش رنگ داشتیم  انشالله و روزهای دیگر هم خبرهای خوشی را هم ملت خواهند شنید.
صالحی امیری اضافه کرد: آن چیزی که در این دهکده در پالمبانگ و دیروز در جاکارتا شاهد بودیم احساس نشاط و غرور و غیرت ایرانی است که در قهرمانان و جوانان ما موج می زند و این به منزله پیروزی است. پیروزی صرفاً در کسب مدال نیست پیروزی در تلاش حداکثر برای رسیدن به قله هاست.
رئیس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: تیم روئینگ ما خوشبختانه در مسابقات مقدماتی شرایط خوبی دارد از کادر سرپرستی، مربیگری، امینی رئیس فدراسیون، مردان و همکاران آن ها تشکر می کنم.
وی خاطرنشان کرد: دکتر علیزاده که معاون دکتر سجادی در پالمبانگ هستند گزارش دادند که نظم خوبی در اینجا برقرار و شرایط عمومی برای کسب مدال و نتایج خوب آماده است.  
صالحی امیری اضافه کرد: از ملت ایران تقاضا دارم دعا کنند که قهرمانان آن ها پرچم زیبای جمهوری اسلامی را برافراشته کنند و آن چیزی که دیشب در سالن کشتی جاکارتا اتفاق افتاد نماد غرور ملی و غیرت یک ملت بود که کام ملت را کشتی گیران شیرین کردند.
وی درخصوص پیش بینی خود از رتبه ایران در این رقابت ها نیزگفت: بارها گفته ام به جای اینکه به رتبه فکر کنیم به تلاش حداکثری فکر می کنیم چون در جام جهانی فوتبال شاهد بودید که مقام معظم رهبری چه موضع گیری زیبایی داشتند، بااینکه بازی را واگذار کرده بودند ایشان فرمودند که "عالی بود". آن چیزی که ما در جاکارتا و پالمبانگ می بینیم تلاش حداکثر است، عالی بازی می کنند اما نتیحه را منتظر هستیم که ببینیم وضعیت رقبا چگونه است خودبه خود ما در مقایسه با رقبا تعریف می شویم. بگذارید پیش بینی را نتیجه انجام دهد.

۲۹ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.