وحید سرلک : قطعاً درلندن موفق می شوم

مطمئن هستم که با تلاش و پیگیری منظم تمرینات می توانم در المپيک لندن به موفقیت بزرگی دست پیدا کنم .

  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وحید سرلک ملی پوش جودوی کشورمان ضمن بیان مطلب فوق، گفت : از همان ابتدا گفتم که اصلی ترین برنامه ام درخشش در المپیک لندن است و شک نکنید که وحید سرلک به این هدف اش خواهد رسید .
پس از بازگشت از پیکارهای کانو کاپ بلافاصله تمریناتم را پیگیری کردم و حتی یک روز را نیز از دست ندادم . البته در این میان به مسایل درسی و دانشگاهی ام نیز باید رسیدگی کنم .
او ادامه داد: به هر حال برای موفقیت در هر کاری نیاز به امکانات وجود دارد و از همین رو امیدوارم که مسوولان سازمان و کمیته ملی المپیک که همیشه پشتوانه فدراسیون ما هستند به رشته جودو که جزو ورزش های مدال آور نیز محسوب می شود نگاه ویژه ای داشته باشند . در حال حاضــر اکثــر بچــه¬ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند و همین موضوع تمرکز ما را برای پیگیری تمرینات با مشکل روبرو می کند. البته امینی تمام تلاشش را در این مورد کرده و تا جایی که از دست اش بر می آید به حمایت از نفرات پرداخته که جا دارد از او که یکی از مدیران دلسوز ورزش کشورمان است تشکر کنم .
سرلک در پایان به انتخابات فدراسیون اشاره کرد و گفت : پیش از برگزاری مجمع هم بر این عقیده بودم که بهتر از امینی نمی توانیم برای هدایت این رشته پیدا کنیم . او تمام مراحل جودو را طی کرده و به همین دلیل از تجربه خوبی برخوردار است و با مشکلات و مسایل کاملاً آشنایی دارد . به هر حال معتقدم همانطور که در سمت فنی اش در چند سال گذشته موفق بوده در این عرصه نیز باعث سرافرازی رشته جودو می شود .

۲۳ دی ۱۳۸۸ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.