هجدهمین دوره بازیهای آسیایی - جاکارتا ؛سلامان بربط:پیش بینی چنین بردی را نکرده بودیم/ فقط حرفهای مربی را پیاده کردیم

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی - جاکارتا ؛سلامان بربط:پیش بینی چنین بردی را نکرده بودیم/ فقط حرفهای مربی را پیاده کردیم
خط زن تیم ملی هندبال کشورمان گفت: دیدار مقابل تیم اندونزی بعنوان اولین دیدار می بایست سخت ترین دیدار ما می شد اما خوشبختانه با پیاده سازی نکاتی که سرمربی کفته بود شیرین ترین نتیجه را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ؛سلامان بربط عضو تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی پرگل تیم ملی کشورمان مقابل تیم اندونزی اظهار داشت: همیشه اولین دیدار آنهم در رویداد بزرگی مثل بازیهای آسیایی سخت ترین دیدار به حساب می آید اما خوشبختانه توانستیم این دیدار را با پیاده سازی نکات اعلام شده از سوی سرمربی شیرین به پایان برسانیم.
وی ادامه داد: در این دیدار می بایست به هماهنگی لازم برای دیدار سخت مقابل قطر دست می یافتیم مه خوشبختانه این اتفاق افتاد. مالزی تیم خیلی قدرتمندی نیست اما نتیجه کسب شده نیز نتیجه ای خیلی خوب برای تیم ما که هدفش حضور در فینال است به حساب می آید.
خط زن تیم ملی هندبال در  خصوص دیدار پیش رو مقابل قطر اظهار داشت: جمعه مقابل قطر یعنی تیم منتخب جهان مسابقه داریم و سخت ترین دیدارمان خواهد بود، اما باور کنید اعضای تیم ملی هندبال یکدل و هماهنگ و بدون توجه به نام تیمها به میدان می آیند. هدفمان تلاش حداکثری و کشب بهترین نتیجه است.
وی در پایان از تلاش تمام اعضای تیم و کادر فنی تقدیر و تشکر کرد وگفت: این برد شیرین حاصل تلاش گروهی مجموعه هندبال است و امیدوارم مقدمه ای باشد برای نتایج خوب ورزشکاران کاروان “یک ایران- یک صدا”

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.