هجدهمین دوره بازیهای اسیایی - جاکارتا ؛سر مربی تیم ملی هندبال :مسابقه امروز حکم تمرین برای هماهنگی تیم را داشت/ از عملکرد ملی پوشان راضی هستم

هجدهمین دوره بازیهای اسیایی - جاکارتا ؛سر مربی تیم ملی هندبال :مسابقه امروز حکم تمرین برای هماهنگی تیم را داشت/ از عملکرد ملی پوشان راضی هستم
زوران کاستاراتویچ دیدار پرگل مقابل تیم مالزی را قابل پیش بینی توصیف کرد و این دیدار را تمرینی برای رسیدن به هماهنگی هر چه بیشتر ملی پوشان دانست.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی ؛سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی پرگل مقابل تیم اندونزی در اولین دیدار بازیهای آسیایی جامارتا اظهار داشت: از عملکرد ورزشکارانم راضی هستم ،؛ آنها هرچراکه خواسته بودم در زمین پیاده کردند و هماهنگی خود برای صعود به دور بعد را نشان دادند.
وی ادامه داد: از آنها خواسته بودم سریع حمله کنند و به سرعت به دفاع برگردند و روی شوتهای از راه دور تمرکز کنند. هدف این بود که خیلی به خود فشار نیاورند و آسیب نبینند.

کاستاراتویچ دیدار بعد مقابل قطر را سخت ترین دیدار در این دوره از بازیها دانست و گفت: تیم قطر تیمی متشکل از برترین هندبالیستهای دنیاست که اکثرا هم قطری نیستند. مسابقه سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما از دو روز زمانی که در اختیار داریم نیز نهایت استفاده را می کنیم تا برای رویارویی با این تیم هماهنگ تر شویم.

وی در پایان اولین پیروزی کاروان ورزشی ایران را به اعضای کاروان تبریک گفت و این شروع خوب را آغاز راه پیروزی های پیش رو دانست و افزود: هیچ بعید نیست با قرعه پیش رو دوبار به قطر بخوریم اما قول می دهم ورزشکاران من برای کسب بهترین نتیجه تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

۲۴ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.