هجدهمین دوره بازیهای آسیایی -جاکارتا؛ بختیاری‌زاده:عربستان رقیب سنتی ایران است اما برای برد به زمین می‌رویم

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی -جاکارتا؛ بختیاری‌زاده:عربستان رقیب سنتی ایران است اما برای برد به زمین می‌رویم
مربی تیم فوتبال امید گفت:عربستان همیشه یک رقیب سنتی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود اما مطمئنا برای برد به زمین می‌رویم.

به گزارش خبرنگار اعزامی؛سهراب بختیاری‌زاده در خصوص آخرین شرایط ملی پوشان قبل از بازی با عربستان اظهار داشت:هر چه به بازی نزدیک‌تر می شویم از نظر جسمانی و آمادگی شرایط بهتری پیدا می‌کنیم و بازیکنان برایشان جا افتاده که بازی اول چقدر مهم است.
وی افزود: با احترام به همه تیم‌ها از جمله عربستان که خوب بازی می‌کند و رقیب ما بوده اما ما قطعا از آنها بهتر هستیم.امیدوارم بازیکنان خوب بودن بازیکنان ایرانی را در زمین پیاده کنند و نتیجه خوبی بگیریم.
مربی تیم امید در خصوص اینکه تیم ملی ما 21 ساله‌ها را در اختیار داریم و رقبا بازیکنان 23 ساله دارند و این نگرانی به خاطر تجربه بیشتر حریف را چطور حل می‌کنند گفت: یکی از برنامه‌ها و طرح‌های کادر فنی امید این بود که در اینجا یک تجربه خوب به دست بیاوریم. این مسابقات فرصت خوبی است اگر چه بازیکنان ما در لیگ تجربه خوبی به دست آورده و در تیم‌های خود موثر هستند.
وی درخصوص اینکه پیش‌بینی‌اش از بازی فردا چیست گفت: واقعا پیش‌ بینی کردن کار سختی است و شاید سخت‌ترین کار ممکن در فوتبال باشد. البته عربستان رقیب سنتی ما است و من مطمئن هستم بازیکنان تیم ملی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
بختیاری‌زاده در پایان در خصوص اینکه مسائل غیر ورزشی چقدر در این مسابقه تاثیر دارد گفت: ما به هیچ عنوان به این بازی نگاه دیگری نداریم و فقط ورزشی به این بازی نگاه می‌کنیم. همانطور که گفتم عربستان رقیب سنتی ما است و قابل احترام اما اطمنیان داشته باشید که برای برد به زمین می‌رویم.

۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.