برگزاری اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی گوانگژو فدراسیون ووشو؛تصویب 14 مرحله اردو و 2 بازی تدارکاتی برای تیم ملی ووشو

اولین جلسه ستاد بازی های آسیایی گوانگژو شب گذشته در فدراسیون ووشو برگزار شد که 14 مرحله اردوی تمرینی و 2 بازی تدرکاتی با تیم های قدرتمند جهان برای تیم ملی ووشو در نظر گرفته شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ستاد 11 نفره بازی های آسیایی گوانگژو در فدراسیون ووشو با حضور رئیس فدراسیون در راستای برنامه ریزی، هدف گذاری و تهیه تقویم برای تیم ملی ووشوی ایران برگزار شد.

 در این جلسه در خصوص اهمیت ویژه بازی های آسیایی گوانگژو و لزوم حضور پرقدرت تیم ملی ووشو در این رقابت ها، بررسی ادوار قبلی بازی های آسیایی و کسب نتایج ووشو در این مسابقات، استراتژی کادرفنی، وظایف کمیته پزشکی، خبررسانی و انعکاس فعالیت های فدراسیون و تیم ملی، پشتیبانی مالی و تاریخ برگزاری اردوهای تمرینی تیم ملی ووشو بحث و تبادل نظر شد. بدین ترتیب و در پایان این نشست مقرر شد که تیم ملی ووشو 14 مرحله اردوی تمرینی برگزار کند که اولین مرحله آن اول اردیبهشت، دومین مرحله اول خرداد و مرحله سوم نیز 26 خرداد ماه سال 89 برپا خواهد شد.
 همچنین برگزاری 2 اردوی تدارکاتی برون مرزی و بازی با تیم های ملی قدرتمند چین و یکی از تیم های روسیه یا ترکیه در دستور کار قرار گرفت. رقابت های ووشو در بازی های آسیایی2010 گوانگژو از تاریخ 21 لغایت 26 آبان ماه سال آینده و به مدت 6 روز برگزار خواهد شد.
سهم مدال های ووشو در بازی های آسیایی گوانگژو 15 نشان است که 7 مدال آن برای ساندا (سانشو) متشکل از اوزان 52- و 60- کیلوگرم بخش بانوان و اوزان 56-، 60-، 65-، 70- و 75- کیلوگرم آقایان و 8 مدال آن نیز مختص به بخش تالو متشکل از 4 مدال برای آقایان و 4 مدال هم برای بانوان خواهد بود. هر کشور می تواند با 2 ووشوکار در ساندای بانوان، 4 شرکت کننده در ساندای آقایان و 7 ورزشکار هم در تالو آقایان و بانوان جمعاً با 13 نفر در بازی های آسیایی گوانگجو شرکت نماید که مهلت اعلام نفرات اول مرداد ماه و آخرین زمان اعلام لیست نهایی اول مهر سال 89 خواهد بود.
گفتنی است ورزش ووشو، از سال 1998 در بازی های آسیایی گنجانده شده است که در بازی های آسیایی 98 بانکوک تیم ملی ووشوی ایران صاحب یک مدال نقره شد، در بازی های آسیایی 2002 بوسان یک مدال طلا و یک نقره و در بازی های آسیایی 2006 دوحه نیز یک نقره و 2 برنز دریافت نمود.

۲۳ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.