هجدهمین دوره بازیهای آسیایی- جاکارتا؛پلیس اندونزی اعلام کرد؛ از امنیت بازیها مطمئن هستیم

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی- جاکارتا؛پلیس اندونزی اعلام کرد؛ از امنیت بازیها مطمئن هستیم

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پلیس اندونزی اعلام کرد که آمادگی لازم را برای تامین امنیت برگزاری بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ دارد.

به گزارش خبرگزاری آنتارا معاون پلیس اندونزی فرمانده سیاف روالدین گفت: ما از امنیت بازیها مطمئن هستیم. حدود 7400 نیروی پلیس در پالمبنگ مستقر شده اند و قرار است که 10 هزار نیروی پلیس دیگر هم به ما ملحق شوند.

 وی گفت: پلیس بالاترین تمهیدات امنیتی را برای این رقابتها در نظر گرفته است که هم در ورزشگاه ها و سالن های ورزشی رعایت خواهد شد و هم در بسیاری از اماکن عمومی. بنابراین نگرانی از این بابت وجود ندارد.

اوایل هفته گذشته پلیس اندونزی حدود 40 نفر از اعضای یک گروه تروریستی را که احتمال می داد در جریان بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ اقدامات خرابکارانه انجام دهند را بازداشت کرد. این افراد تحت بازجویی هستند تا اگر مشکلی بود پلیس آنها را خنثی کند.

معاون پلیس ملی اندونزی همچنین گفت: هدف ما اجرای بی نظیر بازیهای آسیایی است و ما به عنوان یکی از بازوهای اجرایی این رقابتها تیم میزبانی را در انجام هر چه بهتر رقابتهای پیش رو یاری می رسانیم.

مسوولان برگزار کننده این رقابتها اعلام کرده اند که تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابتها 20 درصد بیش از دوره گذشته است و همین مساله سبب شده است که توجه به مسائل امنیتی یکی از برنامه های جدی تیم میزبانی باشد. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 16 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی برگزار می شود.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.