هجدهمین دوره بازیهای آسیایی- جاکارتا؛پالمبنگ 99 درصد آماده است

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی- جاکارتا؛پالمبنگ 99 درصد آماده است
وزیر هماهنگی برای توسعه انسانی و فرهنگی اندونزی گفت: تجهیزات ورزشگاه ها و سالن های ورزشی پالمبنگ به آمادگی 99 درصد رسیده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛خانم "پوآن ماهارانی" وزیر هماهنگی برای توسعه انسانی و فرهنگی اندونزی در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت: تمامی سالن ها و ورزشگاه های پالمبنگ آماده است و ما طبق برنامه پیش بینی شده به آمادگی رسیده ایم.

خانم ماهارانی همچنین گفت:تنها خط حمل و نقل شهری LRT که باید فرودگاه بین المللی سلطان محمد بدرالدین دوم و مجموعه ورزشی جاکابارینگ را به هم متصل کند کمی نیاز به بهسازی دارد. در غیر این صورت به طور کامل و با آمادگی 99 درصد منتظر شروع رقابتها هستیم.

وی تاکید کرد که این بازیها تاثیر مثبتی روی ورزشکاران دیگر کشورها خواهد گذاشت و آنها از بازیهای آسیایی اندونزی به نیکی یاد خواهند کرد.

اندونزی پیش از این در سال 1962 میزبانی بازیهای آسیایی بوده است.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 16 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی برگزار می شود. قرار است ورزشکاران در بیش از 400 رقابت ورزشی با یکدیگر به میدان بروند. در این دوره از رقابتها ورزشکاران در 32 رشته المپیکی و 8 رشته غیر المپیکی با یکدیگر به رقابت می پردازند. مسوولان این دوره از رقابتها اعلام کرده اند که تعداد ورزشکاران شرکت کننده 20 درصد نسبت به دوره قبل که در اینچئون سال 2014 برگزار شد افزایش داشته است.

۲۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.