تفاهم نامه همکاری جاکارتا 2018 با هواپیمایی قطر

تفاهم نامه همکاری جاکارتا 2018 با هواپیمایی قطر
تیم میزبانی بازیهای آسیایی با شرکت هواپیمایی قطر تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اریک توهیر رییس تیم برگزار کننده هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ و سفیر قطر «احمد بن جاسمین آل حامر» و با حضور «جوزف کالا» معاون رییس جمهور اندونزی تفاهم نامه همکاری با شرکت هواپیمایی قطر امضا کردند.

در این تفاهم نامه شرکت قطری متعهد شده است که مبلغ 6 میلیون دلار به عنوان حامی مالی به بازیهای آسیایی اختصاص دهد.

اریک توهیر در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:از اینکه یک شرکت معتبر خارجی به عنوان یکی از حامیان مالی بازیهای آسیایی با ما وارد مذاکره شد و در نهایت توانستیم با یکدیگر بر سر همکاری های لازم به تفاهم برسیم خوشحالیم. ما می خواهیم که بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ رویدادی خاص در تاریخ ورزش آسیا باشد.

سفیر قطر هم در این باره گفت:ما هم از همکاری با کشور اندونزی که بی نهایت در تلاش است تا بازیها به بهترین شکل برگزار شود، خوشحالیم.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 16 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی برگزار می شود.

قرار است ورزشکاران در بیش از 400 رقابت ورزشی با یکدیگر به میدان بروند. در این دوره از رقابتها ورزشکاران در 32 رشته المپیکی و 8 رشته غیر المپیکی با یکدیگر به رقابت می پردازند. مسوولان این دوره از رقابتها اعلام کرده اند که تعداد ورزشکاران شرکت کننده 20 درصد نسبت به دوره قبل که در اینچئون سال 2014 برگزار شد افزایش داشته است.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.