مربی تیم ملی بوکس:حداقل باید در گوانگژو دو مدال طلا بگیریم

مربی تیم ملی بوکس:حداقل باید در گوانگژو دو مدال طلا بگیریم
ما در بازیهای دوحه با امکانات کمتر و نفرات جوانتر یک مدال طلا گرفتیم ولی اینبار بچه ها با تجربه تر شده و مربی خوبی هم بالای سرشان هست پس باید حداقل دو مدال طلا درگوانگژو کسب کنیم.
اکبر احدی، مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:مسابقات انتخابی تیم ملی که برگزار شد خیلی خوب بود در واقع فرصتی برای مشتزنان و مربیان به وجود آمد برای شناخت بهتر داشته هایشان به همین دلیل اردوی تیم را تا اول بهمن ماه تعطیل کردیم تا بچه ها کمی استراحت کنند.
وی ادامه داد:با آغاز اردو از اول بهمن ماه بازیکنان بیست روز تمرین می کنند تا به تورنمنت مجارستان اعزام شوند البته هنوز نفرات اعزامی به این مسابقات مشخص نشده ولی ممکن است با 9 بوکسور راهی این رقابتها شویم.
احدی در پاسخ به ان سئوال که آیا بوکس ایران می تواند در گوانگژو انتظارات را برآورده کند می گوید:اگر چه کار خیلی سخت است ولی تیم ملی بوکس در دور قبل یک طلا گرفت پس در این دوره که مربی خوبی مثل ولادیمیر اوکراینی ،امکانات و تورنمنت های بیشتری دارد حداقل دو طلا باید بگیرد از طرفی حضور یک مربی خارجی باید بلند مدت و با برنامه باشد وگرنه کار مقطعی نتیجه مقطعی می دهد.
۲۳ دی ۱۳۸۸ ۰۹:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.