سرمربی تیم ملی پومسه بانوان: به دنبال بهترین عملکرد در نخستین حضور هستیم

سرمربی تیم ملی پومسه بانوان: به دنبال بهترین عملکرد در نخستین حضور هستیم
فاطمه اسدپور سرمربی تیم‌ملی پومسه زنان گفت: ما برای به نمایش گذاشتن توانایی‌ها و بهترین عملکرد در بازی‌های آسیایی 2018 حضور پیدا می‌کنیم و بعد از آن نتیجه را مد نظر قرار می‌دهیم؛ قطعا کسب مدال و نتیجه با عملکرد خوب همراه است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار 28 مردادماه شاهد برگزاری رقابت‌های پومسه خواهیم بود.
تیم‌ملی پومسه دختران کشورمان از 12 خردادماه تمرینات خود را برای حضوری مقتدرانه در این رقابت‌ها آغاز کرده و روزانه دو تا سه نوبت تمرینات فشرده پشت سر می‌گذارد. فاطمه اسدپور سرمربی تیم‌ملی پومسه در خصوص شرایط این تیم پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: برای نخستین بار است که پومسه وارد بازی‌های آسیایی شده و قطعا تمامی کشورها می‌خواهند بهترین نتیجه را کسب نمایند، ما نیز از این قائده مستثنی نیستیم و برنامه ریزی کردیم تا به هدفمان برسیم؛ انشالله بتوانیم در اولین دوره این رقابت‌ها تاریخ‌ساز باشیم.
وی افزود: با توجه به اینکه در بخش تیمی‌ یکی از پومسه‌روهای خوب تیم دچار آسیب شد و نتوانست ما را همراهی کند از 20 تیرماه مرجان سلحشوری نیز در بخش تیمی تمرینات خود را آغاز کرد. خدا را شکر بچه‌ها شرایط خوبی دارند و ما برای به نمایش گذاشتن توانایی‌ها و بهترین عملکرد در بازی‌های آسیایی 2018 حضور پیدا می‌کنیم و بعد از آن نتیجه را مد نظر قرار می‌دهیم؛ قطعا کسب مدال و نتیجه با عملکرد خوب همراه است.
اسدپور تصریح کرد: اجرای فرم‌های پومسه نوین برای نخستین‌بار در رقابت‌های قهرمانی آسیا به صورت آزمایشی انجام شد، در گروه زنان تنها در بخش انفرادی حضور داشتیم و مهسا صادقی با وجود اینکه در بخش استاندارد امتیازش با رقبا یکی بود اما در بخش نوین امتیازش کمتر شد و در مجموع رتبه ششم را بدست آورد. خدا را شکر با توجه به اینکه زمان بیشتری در اختیار داشتیم و با حضور مربی ژیمناستیک بچه‌ها پیشرفت چشمگیری کردند و انشالله نتیجه خوبی کسب خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه سلحشوری در دو بخش انفرادی و تیمی به اجرای فرم می‌پردازد، گفت: اینکه یک نماینده در هر دو بخش به اجرای فرم بپردازد فشار بیشتری به او وارد می‌کند؛ همچنین کمتر از یک‌ماه فرصت داشت تا خود را آماده سازد و این نیز شرایط را سخت‌تر می‌کند اما مرجان همواره خود را ثابت کرده و ما به او اعتماد داریم.
سرمربی تیم پومسه در خصوص حریفان نمایندگان کشورمان گفت: حریفان ما همواره از کشورهای آسیایی هستند و حالا انگار ما داریم به رویداد بزرگی همچون المپیک اعزام می‌شویم. چین تایپه، تایلند، فیلیپین و ویتنام از رقیبان سرسخت ما هستند اما بچه‌ها با توجه به مدت زمان اردو در جایگاه خوبی قرار دارند. آنها در بخش استاندارد واقعا از حریفان خود بهتر هستند و در پومسه نوین نیز آمادگی خوبی کسب کردند. شرایط هر دوره از مسابقات متفاوت است اما هر بازیکنی که بتواند در میدان توانایی خود را نشان دهد، موفق می‌شود.
اسدپور در پایان گفت: پومسه برای تاریخ‌سازی در بازی‌های آسیایی حضور پیدا می‌کند و با این هدف گام‌های خود را محکم برمی‌دارد. برای کاروان ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم به ویژه تیم پومسه که در این مدت تمرینات سختی را پشت گذاشت و امیدوارم پومسه‌روهایی ایرانی بتوانند مزد زحماتشان را بگیرند.

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۵۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.