وزیر توسعه انسانی اندونزی: کارمندان و دانش آموزان به برگزاری بازیها کمک کنند

وزیر توسعه انسانی اندونزی: کارمندان و دانش آموزان به برگزاری بازیها کمک کنند
وزیر هماهنگی برای توسعه انسانی و فرهنگی اندونزی از تمامی کارمندان و دانش آموزان این کشور خواست تا با تلاش جمعی به موفقیت بازیهای آسیایی پیش رو کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛پوآن ماهارانی مدیر هماهنگی برای توسعه انسانی و فرهنگ اندونزی از تمامی دانش آموزان جاکارتا و کارمندان وزارت آموزش و فرهنگ این کشور خواست تا با حمایت جمعی در موفقیت آمیز برگزار شدن هجدهمین دوره بازیهای آسیایی در این کشور همت کنند.
 خانم ماهارانی که در برنامه پیاده روی سلامت که توسط وزارت آموزش و فرهنگ برگزار شد شرکت کرده بود گفت: اجازه دهیم بزرگترین رویداد ورزشی آسیا با موفقیت برگزار شود.
 در این مراسم که حدود پنج هزار نفر در آن شرکت کرده بودند اغلب شرکت کنندگان را دانش آموزان مدارس جاکارتا پایتخت اندونزی و کارمندان وزارت آموزش و فرهنگ تشکیل می دادند.
خانم ماهارانی همچنین گفت: با کمک یکدیگر چهره زیبا و متفاوتی از اندونزی به جهانیان نشان خواهیم داد تا پس از این هم بتوانیم میزبانی دیگر رقابتهای مهم ورزشی را به عهده بگیریم.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 16 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی برگزار می شود. قرار است ورزشکاران در بیش از 400 رقابت ورزشی با یکدیگر به میدان بروند. در این دوره از رقابتها ورزشکاران در 32 رشته المپیکی و 8 رشته غیر المپیکی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.