محمد علیپور: حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا سکوی پرتاپ پاراگلایدر خواهد بود

محمد علیپور: حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا سکوی پرتاپ پاراگلایدر خواهد بود
اعضای تیم ملی پاراگلایدر اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا با رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، در ابتدای این جلسه محمود رشیدی نایب رییس انجمن ورزشهای هوایی ضمن تقدیر از رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت: خوشبختانه با حمایت فدراسیون اردوهای خوب و مستمری برگزار کردیم و اتفاقا ملی پوشان در یک شرایط اردویی مناسب برای حضور در بازیهایی آسیایی مهیا شدند.
وی افزود: این ملی پوشان سفیران واقعی وخط شکن ورزش هوایی هستند که برای اولین بار درتاریخ در بازیهای آسیایی شرکت می کنند و می توانند خودشان را در این مسابقات معظم ثابت کنند.
سپس محمد رازقی سرمربی تیم ملی پاراگلایدر با ارائه گزارشی از روند آماده سازی ملی پوشان اذعان داشت:لازم است از مساعدت بی شائبه فدراسیون انجمنهای ورزشی وشخص محمد علیپور تشکر کنم که در کمترین فرصت شرایط ویژه ای برای آماده کردن تیم فراهم نمودند تا خلبانان را در بهترین امکانات در سایت پروازی سرکت در منطقه سالاردره ساری برای حضور در جاکارتا آماده کنیم که البته تلاشهای رییس محترم هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران و مدیرکل ورزش وجوانان این استان در بهتر برگزار شدن این اردوها هم قابل تقدیر است.
وی افزود:در سه مرحله اردوی فشرده و هدفمندی که داشتیم برای خلبانان ملی پوش بیش از ۸۵ پرواز تدارک دیدیم و به دقت رکوردهای آنها را بررسی کردیم و امیدواریم که در بازیهای آسیایی جاکارتا هم آنها بتوانند این آمادگی و انگیزه خود را نشان دهند.
اما محمد علیپور در این نشست صمیمانه گفت: برای حضور پاراگلایدر در بازیهای آسیایی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و ستاد بازیهای آسیایی حمایت کردند که باید ممنون و قدر دان این عزیزان باشیم ضمن اینکه باید از پیگیری و تلاشهای سردار مویدی رییس انجمن ورزشهای هوایی هم تشکر کنیم.
وی تصریح کرد: ورزشهای هوایی بعد از ۱۵ سال فعالیت رسمی در ایران حالا برای اولین بار صاحب یک تیم ملی در رشته پاراگلایدر شد که باید در مهمترین آوردگاه قاره یعنی بازیهای آسیایی شرکت کند و در واقع این یک اعزام تاریخی است که برای خیلی از رشته هایی که قدمت بیشتری هم دارند حاصل نشده است.
علیپور بر اهمیت حضور پاراگلایدر در بازیهایی آسیایی جاکارتا تاکید کرد و اظهار داشت:شما ملی پوشان به عنوان بهترینهای این رشته انتخاب شدید و نه تنها برگزیده جامعه ورزشهای هوایی بلکه نماینده ۸۰ میلیون ایرانی هستید که اگر باتمام توان وهمت خود در جاکارتا شرکت کنید و بدون استرس و انگیزه باشید قطعا به موفقیت می رسید و مسلما بازیهای آسیایی می تواند سکوی پرتاب پاراگلایدر و ورزشهای هوایی باشد.
او ضافه کرد: از این موقعیت تاریخی نهایت استفاده را ببرید و در صورت کسب مدال آینده ای روشن برای ورزشهای هوایی رقم خواهید زد وتوجه ورزش کشور به شما چند برابر خواهد شد و از همه مهمتر فدراسیون، انجمن و جامعه ورزش را سربلند خواهید کرد و امیدوارم که این اتفاق بزرگ در اندونزی به منصه ظهور برسد.
در ادامه این نشست حلیم شرعی دبیر فدراسیون انجمنهای ورزشی هم برای ملی پوشان پاراگلایدر در بازیهای آسیایی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.
گفتنی است تیم ملی سه نفره پاراگلایدر کشورمان متشکل از علیرضا عمیدی، محمود شیرازی نیا و حسین عباسقلی زاده و با هدایت محمد رازقی روز ۲۲ مرداد عازم جاکارتا خواهد شد.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.