گزارش چهل و چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛بودجه فدراسیون ها بزودی پرداخت می شود

گزارش چهل و چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک؛بودجه فدراسیون ها بزودی پرداخت می شود
چهل وپنجمین جلسه هیات اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و بهرام افشار زاده دبیر کل و اعضای هیات اجرایی در محل کمیته برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست ابتدا بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته گزارشی در خصوص برنامه های انجام شده در راستای برگزاری دومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی و همچنین هماهنگی های انجام شده با ISSF  به اطلاع اعضا رساند.
سپس  مهدی کرباسیان خزانه دار کمیته ملی المپیک نیز گزارش عملکرد بودجه کمیته ملی المپیک در 9 ماهه گذشته و بازیهای کشورهای اسلامی را به جلسه ارائه داد که با توجه به تخصیص بیش از نیمی از بودجه تخصیصی به فدراسیونها ، مصوب شد تا بودجه تصویب شده هیات اجرایی جهت کشورهای اسلامی نیز با توجه به نیاز فدراسیونها در اسرع وقت پرداخت شود.
در ادامه نشست فوق رئیس کمیته ملی المپیک، دبیر کل و اعضا تاکید نمودند تا پیگیریهای لازم را از طریق دکتر سعیدلو معاونت محترم ریاست جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی و عزیزی معاون برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری برای تخصیص بودجه کمیته ملی المپیک در سال جاری تا 100 درصد و نیز افزایش بودجه کمیته در سال آینده به عمل آید تا در برنامه ریزی و اجرای برنامه های تدارکاتی تیم های اعزامی به بازیهای گوانگژو مشکلی بوجود نیاید.
همچنین پرداخت کلیه هزینه های فدراسیون های ذیربط در رابطه با قرادادهای خرید تجهیزات،پرداخت کلیه هزینه های مربوط به مربیان خارجی فدراسیونهای ذیربط تا پایان سال جاری از محل بودجه کشورهای اسلامی در چارچوب قراردادهای منعقد شده تامین خواهد شد.
ضمنا در پایان تصمیم گرفته شد تا با توجه به تعویق 6 ماهه برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی، دبیر کل و خزانه دار کمیته ملی المپیک نسبت به تنظیم و اصلاح بودجه مصوب فدراسیونهای ذیربط با توجه به میزان و حجم هزینه های انجام شده و نیازهای آتی آنان بر مبنای افزایش فعالیت تیم های شرکت کننده نسبت به بودجه مصوب قبلی اقدام کنند.
این نشست با حضور مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک، بهرام افشار زاده دبیر کل، مهدی قدمی نائب رئیس، محمود خسروی وفا نائب رئیس، مهدی کرباسیان خزانه دار و ذیحساب،محمود مشحون،علی کفاشیان،شاهرخ شهنازی، احمد ناطق نوری، سید مهدی هاشمی و رباب شهریان برگزار شد.

۲۳ دی ۱۳۸۸ ۰۸:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.