ووشوی دانشجویان جهان؛با کسب چهار مدال طلا ایران نائب قهرمان جهان شد

ووشوی دانشجویان جهان؛با کسب چهار مدال طلا ایران نائب قهرمان جهان شد
تیم ملی ووشوی دانشجویان ایران با کسب ۴ مدال طلا در بخش ساندا قهرمان شد و در مجموع دو بخش تالو و ساندا برای الین بار بر سکوی نائب قهرمانی جهان تکیه زد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی ؛ رقابت های ووشوی قهرمانی دانشجویان جهان که از روز پنجشنبه با حضور ۲۵۰ ووشوکار از ۲۶ کشور به میزبانی کشور «ماکائو» آغاز به کار کرده بود، ظهر امروز به اتمام رسید.
در روز پایانی این رقابت ها، چهار سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.
این امر سبب شد تا تیم ووشو دانشجویان ایران علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، در مجموع دو بخش تالو و ساندا با کسب ۴ مدال طلا عنوان نائب قهرمانی جهان را برای اولین بار به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.
این برای نخستین بار است که تیم ووشو دانشجویان ایران به این عنوان ارزشمند در این سطح از رقابت ها دست می یابد.
چین با کسب ٦ مدال طلا به عنوان قهرمانی دست یافت و ایران با ٤ مدال طلا دوم شد و مالزی با کسب ٣ مدال طلا، ٢ نقره و ٣ برنز به مقام سومى این رقابت ها رسید.
شایان ذکر است؛ صبح امروز سامان احمدی در بخش تالو پسران در فرم گون شو به میدان رفت که با امتیاز ۹،۲۰ به کار خود در این فرم پایان داد و پنجم شد، در این فرم تالوکاری از کشور مالزی قهرمان شد و نمایندگان روسیه و ماکائو به ترتیب دوم و سوم شدند. همچنین ناهید پورشبانان در فرم نان چوان دختران با امتیاز ۹،۲۶ چهارم شد. در این فرم نمایندگان چین، روسیه و آمریکا به ترتیب اول تا سوم شدند.
**اسامی مدال آوران ایران:
*مدال طلا/
«زهره شهپری» وزن منهاى ٦٠ کیلوگرم سانداى دختران
«علیرضا ریکی» وزن منهاى ٦٠ کیلوگرم سانداى پسران
«حمیدرضا سهندی» وزن منهاى ٧٠ کیلوگرم سانداى پسران
«امیر کریمی» وزن منهاى ٨٠ کیلوگرم سانداى پسران

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.