محمد علیپورخطاب به بازیکنان تیم سپک تاکرا ایران:کسب مدال در جاکارتا نباید یک لحظه از ذهنتان دور شود

محمد علیپورخطاب به بازیکنان تیم سپک تاکرا ایران:کسب مدال در جاکارتا نباید یک لحظه از ذهنتان دور شود
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در بازدید از اردوی تیم ملی سپک تاکرای کشورمان ، ابراز امیدواری کرد که تلاش ها و زحمات اخیر در بازیهای آسیایی جاکارتا نتیجه بدهد و این تیم بتواند با کسب مدال ، شایستگی و قابلیت خود را به منصه ظهور برساند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمن های ورزشی ، محمد علیپور در جریان این بازدید ضمن تبادل اندیشه با سهراب آزاد رییس انجمن سپک تاکرا ، محمد مرادی سرمربی و بازیکنان حاضر در اردو اضافه کرد : اردوی مشترک با تیم پرلیس قهرمان لیگ مالزی قطعا می تواند در بالا بردن ضریب روحی و فنی ملی پوشان کشورمان موثر واقع شود . مالزی در صف بهترینهای سپک تاکرای جهان قرار دارد و بی شک این حضور برای تیم ملی ایران درسهای خوبی در برخواهد داشت .
وی افزود: خوشبختانه سپک تاکرا طی سالهای اخیر حرکت روبه جلو داشته و باور بنده این است که تیم ایران توانایی آن را دارد که در بازیهای آسیایی جاکارتا انتظارات را برآورده کند .
علیپور خطاب به ملی پوشان سپک تاکرای ایران گفت : شما باید از این فرصت طلایی استفاده کنید و با کسب مدال ، انگیزه را در بین هزاران جون مستعد و علاقه مند درچهارگوشه کشورمان مضاعف کنید . چشم میلیونها هموطن بویژه نسل برومند ما به شما دوخته شده است و امید است که بتوانید پیام آور شادی باشید .
من بارها گفته ام و بازهم تاکید می کنم که سپک تاکرا قابلیت زیادی دارد و یکایک شما باید در بازیهای آسیایی جاکارتا با جان و دل مایه بگذارید، به اعتماد مسوولان پاسخ بدهید و با تمامی توان و انگیزه بالا به میدان بروید .
حضور مقتدر شما در میدان معتبر جاکارتا می تواند شرکت در بازیهای آسیایی آتی را تضمین و مسوولان ذیربط را ترغیب کند تا بیش از پیش به این رشته پرطرفدار نگاه ویژه داشته باشند .
رییس فدراسیون انجمن های ورزشی همچنین در گفت وگو با مسوولان و کادر فنی تیم پرلیس مالزی ، از حضور آنها در تهران و برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی کشورمان تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود این تعامل و پیوند میان دو کشور بتواند در ارتقای سطح کیفی سپک تاکرای کشورمان کارساز واقع شود .

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.