رئیس جمهور اندونزی: بازیهای آسیایی با موفقیت برگزار می شود

رئیس جمهور اندونزی: بازیهای آسیایی با موفقیت برگزار می شود
در حالی که تنها 15 روز تا شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، رییس جمهور اندونزی اعلام کرد که این رقابتها با موفقیت برگزار خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"جوکو ویدودو" با اشاره به هیجان مردم اندونزی گفت:بازیهای آسیایی فرصت بزرگی را در اختیار اندونزی قرار است تا ورزش و علاقمندی به ورزش را در این کشور و مردم اندونزی توسعه دهد و آنها را با مزایای ورزش روزانه و مرتب آشنا کند. این امر سبب می شود که نرخ سلامت نیز در جامعه توسعه یابد.
 او گفت: برای برگزاری هر چه بهتر بازیهای آسیایی تمامی کسانی که در این زمینه نقش داشتند نهایت تلاش خود را کردند تا این بازیها با موفقیت برگزار شود و اگر از من سوال شود که آیا این موفقیت به دست می آید من با قاطعیت اعلام می کنم که بازیهای آسیایی بدون تردید با موفقیت انجام خواهد شد.
 جوکو ویدودو تاکید که بازیهای آسیایی با حضور 45 کشور از قاره کهن برگزار می شود اما نگاه تمام جهان به این سمت خواهد بود چرا که این رویداد ورزشی پس از المپیک یکی از رویدادهای بزرگ ورزشی در جهان است.
 رییس جمهور اندونزی گفت:ماه آگوست ماه بسیار مهمی برای ماست چرا که سه رویداد مهم در این ماه اتفاق می افتد. اولین اتفاق ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده است، دومین رویداد مهم مربوط به هفتاد و سومین سالگرد استقلال اندونزی است و در نهایت هم میزبانی این رقابتها را بایستی به بهترین نحوه انجام دهیم.» هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.