حضور رئیس فدراسیون سپک‌تاکرای آسیا در آکادمی ملی المپیک

حضور رئیس فدراسیون سپک‌تاکرای آسیا در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز و در جریان دیدار محمد علیپور با رئیس فدراسیون سپک‌تاکرای آسیا در آکادمی ملی المپیک، به طور رسمی از سه ایرانی برای عضویت در کمیته‌های مختلف سپک تاکرا در بازی‌های آسیایی دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، عبدالحلیم بن‌قادر رئیس فدراسیون سپک‌تاکرای آسیا و نایب‌رئیس جهانی این رشته ورزشی، در دیدار امروز خود با محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی که در آکادمی ملی المپیک انجام شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در ایران گفت: «در ابتدا از تیم سپک‌تاکرای مالزی و مسئولین این تیم باید تشکر کنیم که برای انجام اردوی تدارکاتی و برگزاری دیدارهایی دوستانه به ایران آمده‌اند تا ضمن برگزاری این اردو، تجربیات خود را در اختیار تیم سپک‌تاکرای ایران بگذارند. باید بگویم که تیم ایران به غیر از بازی و تحرک خوبی که در زمین دارد، به استراتژی قوی نیاز دارد تا بتواند نام خود را بیش از پیش در این رشته ورزشی مطرح کند.»
بن‌قادر در ادامه، آی‌دی‌کارت سه ایرانی عضو کمیته‌های مختلف مسابقات سپک‌تاکرا در بازی‌های آسیایی را به مهدی منظری به عنوان سرداور مسابقات، یلدا قاسمی به عنوان عضو هیات اجرایی و علی فولادی‌راد عضو ارشد کمیته فنی مسابقات تقدیم و برای این سه نفر در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت کرد.  
محمد علیپور پیش از دیدار با بن‌قادر، با حضور در اردوی مشترک تیم ملی سپک‌تاکرای ایران و مالزی، ضمن دیدار با اعضای این دو تیم، با خوش‌آمدگویی به کادر مربیان و بازیکنان تیم مالزی گفت: «کشور مالزی همیشه در رشته ورزشی سپک‌تاکرا حرف‌هایی برای گفتن دارد و جزو بهترین‌های این رشته ورزشی در آسیا است. تشکر می‌کنم از اینکه دعوت ما را پذیرفتید. از شما دوستان تقاضا دارم تا تجربیات خود را در اختیار مربیان و ورزشکاران ما بگذارید.»
پنجمین و آخرین مرحله از اردوهای آماه‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرا در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است و تیمی باشگاهی از کشور مالزی برای انجام اردویی مشترک و برگزاری چند دیدار تدارکاتی در این اردو حضور دارد.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.