با حضور رئیس فدراسیون کبدی در آکادمی ملی المپیک:تمرینات تیم ملی کبدی بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی پیگیری شد

با حضور رئیس فدراسیون کبدی در آکادمی ملی المپیک:تمرینات تیم ملی کبدی بانوان برای حضور در بازی‌های آسیایی پیگیری شد
دعوت‌شدگان به اردوی پایانی تیم ملی کبدی بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی کبدی بانوان که تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی از ابتدای بهمن‌ماه 1396 و با 22 بازیکن آغاز کرده‌اند، پس از پشت‌سر گذاشتن 11 مرحله اردو طی هفت ماه گذشته، هم‌اکنون در اردوی نهایی و اعزامی به این بازی‌ها که به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود حضور دارند.
ملی‌پوشان کبدی بانوان که سومی بازی‌های آسیایی گوانگ‌ژو و نقره اینچئون را در کارنامه دارند، پیش از آغاز اردوی نهایی خود و برای آماده‌سازی بهتر برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، از 29 تیر و با حضور در هندوستان، در چهار دیدار تدارکاتی با حریفانی از شهر جیپور هندوستان شرکت کردند.  
عباس اورسجی صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی بانوان حضور یافت و از نزدیک با اعضای کادر‌فنی و اردونشینان این تیم به گفتگو پرداخت.
دوازده اردونشین تیم ملی کبدی بانوان اعزامی به بازی‌های آسیایی را این نفرات تشکیل می‌دهند:
آزاده صیدی، فاطمه کرمی‌خاتون‌بان، رویا داوودیان، مرضیه عشقی، سمیرا عطاردیان، سعیده جعفری، زهرا عباسی، صدیقه جعفری، زهرا کریمی، غزال خلج، فریده ظریف‌دوست و محبوبه سنچولی.
اعضای کادرفنی کبدی بانوان را علاوه بر شایلا جین سرمربی این تیم، زهره تربتی‌نژاد و صفورا یادی‌مقدم به عنوان مربی، فاطمه خدایی به عنوان بدنساز، الهام دهقانی روانشناس و زهرا رحیمی‌نژاد مدیر‌فنی این تیم تشکیل می‌دهند.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.