5 میلیارد نفر بیننده بازیهای آسیایی جاکارتا

5 میلیارد نفر بیننده بازیهای آسیایی جاکارتا
هجدهمین دوره بازیهای آسیایی دو هفته دیگر در اندونزی و در دو شهر جاکارتا پایتخت این کشور و سوماترای مرکز استان سوماترای جنوبی برگزار می شود و مسوولان برگزار کننده این رقابتها مدعی شده اند که 5 میلیارد نفر از مردم جهان شاهد این رقابتها خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛"دنی" مدیر بخش رسانه ای و روابط عمومی کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت: هدف ما این است که 5 میلیارد جفت چشم از سراسر جهان شاهد این رقابتها باشند.
وی گفت:تعداد ببینندگان غیرمستقیم یا کسانی که در ورزشگاه ها و سالن های ورزشی نیستند ولی این رقابتها را از طریق وسایل ارتباط جمعی می بینند حتی بیش از کسانی است که از نزدیک شاهد رقابت ورزشکاران خواهند بود.
 مدیر بخش روابط عمومی کمیته برگزار کننده بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ همچنین گفت:اگر برگزاری این دوره از رقابتها با موفقیت انجام شود، اندونزی این شانس را خواهد داشت که میزبانی بازیهای المپیک 2032 را نیز به دست آورد. امیدواریم که این بازیها تحسین جهانیان را به همراه داشته باشد. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور بیش از 16 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی برگزار می شود و طبق گفته مسوولان برگزاری این دوره از رقابتها تعداد ورزشکاران شرکت کننده دراین دوره نسبت به بازیهای اینچئون 20 درصد افزایش داشته است.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.