17 آگوست تحویل مشعل بازیهای جاکارتا به رییس جمهور اندونزی

17  آگوست تحویل مشعل بازیهای جاکارتا به رییس جمهور اندونزی
مشعل بازیهای آسیایی، 17 آگوست به رییس جمهور اندونزی تحویل داده می شود.

به گزارش رواابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در حالی که تنها 14 روز تا شروع مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، طبق برنامه از پیش تعیین شده مشعل این رقابتها روز 17 آگوست یعنی یک روز قبل از مراسم افتتاحیه به جوکو ویدودو رییس جمهور این کشور تحویل داده می شود.
به گزارش کاخ ریاست جمهوری در بیانیه ای که امروز در خبرگزاری آنتارا به چاپ رسید آمده است:ما در ماه آگوست همزمانی دو رویداد مهم را داریم. سالگرد هفتاد و سومین سال استقلال اندونزی و آغاز هجدهمین دوره بازیهای آسیایی. طبق برنامه کمیته برگزار کننده این رقابتها قرار است مشعل بازیها روز 17 آگوست مصادف با روز استقلال کشور مشعل در کاخ ریاست جمهوری تحویل رییس جمهور شود.
 هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و قرار است بیش از 16 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در این دوره از بازیها شرکت کنند.
 بنا به گفته مسوولان این دوره از رقابتها تعداد ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات بیست درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است. بیش از 400 رویداد ورزشی برگزار خواهد شد و پیش بینی شده است که حداقل بیش از هزار مدال طلا در این دوره توزیع شود.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.