مسابقات قهرمانی جهان - کانادا ،تیم ملی کانوپولوی ایران برابر هلند شکست خورد

مسابقات قهرمانی جهان - کانادا ،تیم ملی کانوپولوی ایران برابر هلند شکست خورد
تیم ملی کانوپولوی ایران که با غلبه بر تیم های انگلیس و برزیل مقتدرانه از مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان صعود کرده بود در ادامه این مسابقات برابر تیم ملی هلند با نتیجه 5 بر چهار نتیجه را واگذار کرد.


به گزارش روابط عمومی گمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون قایقرانی، تیم ملی کانوپلو مردان ایران در سومین دیدار از مرحله دوم رقابت های قهرمانی جهان در کانادا با نتیجه نزدیک نزدیک 5 بر چهار مغلوب تیم ملی هلند شد. این شکست در حالی برای تیم ایران ثبت شد که تیم کانوی ایران در دو دیدار قبلی این مرحله، برابر تیم های استرالیا و فرانسه متحمل شکست شده بود.
تیم ملی مردان کشورمان در مرحله نخست این رقابتها تیم قدرتمند انگلیس را با نتیجه 6 بر 5 شکست داد و در ادامه با برد پرگل 12 بر 2 برابر تیم ملی برزیل و تساوی برابر سوئیس به عنوان سرگروه به مرحله دوم این دوره از مسابقات صعود کرد.
تیم ملی کانوپولو ایران با هدایت اشکان صیادی و با ترکیب محمدعلی ملایی، علی قدمی، شایگان خیرالهی، محمدصدیق حشمتیان، محمدرضا جمشیدیان، رامین غیاثوند و محمد یزدانی به عنوان قهرمان آسیا در رقابت‌های قهرمانی جهان در «ولند» کانادا شرکت کرده است.
مسابقات کانوپولوی قهرمانی جهان از نهم تا چهاردهم مرداد ماه در کانادا برگزار می شود و تیم ملی کانوی ایران در ادامه این رقابت ها به مصاف تیم های اسپانیا و نیوزلند خواهد رفت.
۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.