قول امینی مبنی بر استفاده از تجارب کاندیداهای مجمع در توسعه جودو

قطعاً برای پیشبرد اهداف فدراسیون و برنامه های آینده از دیگر کاندیداهای انتخابات و پیشکسوتان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ علیرضا امینی ضمن بیان مطلب فوق گفت : به هر صورت هدف ما توسعه و گسترش جودو است و برای این امر قطعاً از تمام نیروهای توانمند استفاده می کنیم .
ورزش ما امروز نیازمند همدلی است و شکر خدا همانطور که از وحدت هیات ها مشخص است این وحدت باز هم در این رشته المپیکی بوجود آمده است .
او ادامه داد : در هر حال جا دارد تشکر کنم از هیات های سراسر کشور که به هر صورت تعامل و اعتماد زیادی داشتند و با این تعداد رأی به من اعتماد کردند . البته تعداد بالای آراء وظیفه مرا سنگین تر می کند و امیدوارم که از این تعادل سربلند بیرون بیایم . وظیفه خودم می دانم که به صورت ریشه به توسعه و استعدادیابی در هیات ها بپردازم و همانطور که اعلام شد به همین منظور برپایی اردوهای فصلی را در دستور کار قرار دادیم .
در طول سال دو مرتبه این اردوها را برگزار خواهیم کرد و از هر استانی 7 نفر در این استاژ فصلی حاضر خواهند بود . این اقدام قطعا کمک بسیار چشمگیری را در امر استعدادیابی و بالا رفتن سطح فنی کار جودوکاران در سراسر کشور خواهد کرد .
امینی در ادامه ضمن اشاره به قول های مساعد سازمان در مورد حمایت از این رشته به مراسم تجلیل از پیشکسوتان که قرار است در حاشیه برگزاری هفته چهارم لیگ صورت پذیرد اشاره کرد و پایان داد : به هر صورت این عزیزان زحمت کشان ورزش هستند و اگر تلاش های آنها نبود امروز شاهد شکوفایی ورزش نبودیم . تقدیر از این عزیزان کوچک ترین کاری است می توان درمورد زحمات آنها داشته باشیم .
در پایان امیدوارم که با حمایت های سازمان و کمیته ملی المپیک به امید خدا جود را به جایگاهی که در شأن آن است برسانیم .

۲۲ دی ۱۳۸۸ ۱۲:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.