دومین بازدید کمیسیون هماهنگی IOC از سوچی میزبان بازی های المپیک زمستانی 2014

دومین بازدید کمیسیون هماهنگی IOC  از سوچی میزبان بازی های المپیک زمستانی 2014
کمیسیون هماهنگی بازی های المپیک زمستانی 2014 به مدیریت "ژان کلود کیلی" عضو کمیته بین المللی المپیک و قهرمان المپیک به مدت 2 روز (13 و 14 مه) از شهر سوچی روسیه میزبان این دوره از رقابت ها بازدید خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ کمیسیون هماهنگی بازی های المپیک زمستانی 2014 به اتفاق تمامی اعضا این هفته به شهر سوچی سفر کرده و در جریان پیشرفت های صورت گرفته از سوی کمیته برگزاری بازی ها از آغاز سال گذشته قرار خواهد گرفت.
بر اساس این گزارش؛ در طول این بازدید، کمیسیون هماهنگی به بررسی بسیاری از نکات مربوط به امور آماده سازی بازی ها از جمله ورزش ها، خدمات رسانی به ورزشکاران، ساخت و زیر ساخت ها، حمل ونقل، بازاریابی و فن آوری خواهد پرداخت.
طبق روال معمول، تدارکات برای بازی های پارالمپیک نیز یکی از مباحث مهم در طول این هفته خواهد بود.فدراسیون های بین المللی ورزش های المپیک زمستانی  نیز در برخی از نشست های کمیسیون هماهنگی شرکت خواهند کرد و این امر نمایانگر این واقعیت است که در مراحل ابتدایی این پروژه ، ورزش به عنوان یک عنصر اصلی برای برگزار کنندگان بازی ها به شمار می رود.
شایان ذکر است؛سوچی به عنوان شهر میزبان بیست و دومین دوره بازی های المپیک زمستانی به هنگام صد و نوزدهمین نشست کمیته بین المللی المپیک در گوآتمالا سیتی در تاریخ 4 ژوییه 2007 انتخاب شد.
سوچی در برابر شهرهای سالزبورگ(اتریش) و پیون چانگ(جمهوری کره) در دومین دور از رای گیری توانست 51 رای را از آن خود کند تا پیون چانگ با 47  رای در جایگاه دوم قرار گیرد  و این در حالی بود که سالزبورگ در همان  مرحله نخست از دور رای گیری خارج شد.
بازی های المپیک زمستانی از 7 تا 23 فوریه2014 در شهر سوچی برگزار خواهند شد و در حال حاضر 7 ورزش زمستانی برای شرکت در این دوره از بازی ها در برنامه المپیک ثبت نام کرده اند.
  

۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۰:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.