مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی برگزار شد

مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی برگزار شد
با حضور مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی های آسیایی عصر امروز در هتل المپیک برگزارشد. در این مراسم مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی و تعداد قابل توجهی از ورزشکاران حضور داشتند.

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به مسابقات گفت: کاروان ایران در این دوره از مسابقات بزرگترین کاروان جمهوری اسلامی ایران در 18 دوره اخیر است و خداراشکر تمام هماهنگی‌ها و کارها به نحو احسن انجام شده و با توجه به میزبانی اندونزی و مشکلاتی که این کشور دارد بعید می‌دانم برای کاروان ایران مشکل خاصی ایجاد شده باشد.
وی ادامه داد: برای نخستین بار هماهنگی بسیار خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجود دارد و این هماهنگی‌ها موجب شده که هیچ خللی در برنامه ما ایجاد نشود. از بانک مرکزی و دولت باید تشکر ویژه کنم که تمام درخواست‌های ما را از لحاظ ارزی و مالی تامین کردند و کاروان ما که بزرگترین کاروان ایران در 18 دوره اخیر است با کمترین مشکل مالی و ارزی راهی جاکارتا خواهد شد.
سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی افزود: اولین تیم سرپرستی کاروان فرداشب راهی جاکارتا می‌شود تا ثبت‌نام نهایی بازیکنان و ورزشکاران را انجام دهند. به امید خدا بعید می‌دانم مشکل خاصی باشد و بعد از موفقیت‌های اخیر ورزش ایران در فوتبال، وزنه‌برداری، ووشو همه منتظر موفقیت ایران در بازی‌های آسیایی هستند و این قول را می‌دهم که تمام ورزشکاران کشورمان با تمام قوا تمام تلاش خود را انجام دهند.

سپس سید رضا  صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی اظهار داشت: یکی از بزرگترین کاروان‌های ورزش ایران در تاریخ به بازی‌های آسیایی اعزام خواهد شدمن معتقدم که این نسل جوان ایرانی می‌تواند درخشش خوبی در این رویداد داشته باشد.
وی افزود: دولت، وزارت ورزش؛ کمیته ملی المپیک در کنار فدراسیون‌ها در حد توان‌شان تلاش کردند تا در این بازی‌ها حضوری بزرگ و قدرتمند داشته باشیم و ورزشکاران ایرانی بدرخشند.من معتقدم که ورزشکاران ایرانی در این بازی‌های خواهند درخشید و پرچم کشورمان را به اهتزار درمی‌آورند. ما با شعار« یک ایران یک صدا» در این رقابت‌ها شرکت خواهیم کرد تا دشمن ملت بداند که از کشورمان فقط یک صدا به بیرون می‌آید.
همه ورزشکاران ایران چه مدال بیاورند و چه نیاورند، عزیز هستند و سرمایه‌های اجتماعی ما محسوب می‌شوند. ما فقط برای مدال آنها را نمی‌خواهیم. این عزیزان سرمایه‌های حقیقی ورزش ما هستند.
وی افزود: جامعه ورزشی ما به ثبات نیاز دارد و ما و وزارت ورزش، ثبات را به ورزش آوردیم. کمیته ملی المپیک همیشه در کنار وزارت ورزش است و امروز باور داریم در فضای باثباتی هستیم.شما ورزشکاران در این شرایط سخت اقتصادی، کام ملت را شیرین کنید.

بعد از سخنرانی سجادی سرپرست کاروان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سید حسن خمینی، سوگندنامه کاروان ایران توسط مجتبی عابدینی ملی پوش شمشیربازی با همراهی کیمیا علیزاده ملی پوش کاراته بانوان قرائت شد.
سپس از نمایندگان ورزشکاران دعوت شد تا از دروازه قرآن رد شوند.
از حاشیه های جالب حضور یک عروسک یوز "یوپا" (نماد تیم ملی فوتبال) در این مراسم بود.

 

۹ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.