تمرینات آماده‌سازی تیم ملی اسکی دختران در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

تمرینات آماده‌سازی تیم ملی اسکی دختران در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد
تمرینات بدنسازی 14 اسکی باز دختر حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین دختران، در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک؛مرحله نخست تمرینات آماده‌سازی تیم ملی اسکی آلپاین دختران جهت حضور در مسابقات اسکی قهرمانی جهان، با دعوت از 14 ورزشکار برتر این رشته ورزشی در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر سمیرا زرگر سرمربی این تیم در حال پیگیری است.
زرگر درباره این اردو گفت:14 ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان، با هدف آشنایی این ورزشکاران با متدهای جدید بدنسازی تخصصی اسکی و رسیدن به اهداف بزرگی که مد نظر فدراسیون اسکی در بخش دختران است، در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و تا اواخر مردادماه ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین بانوان در ادامه گفت:بعد از پایان مرحله اول و ارائه برنامه بدنسازی به ورزشکاران، نفرات دعوت شده به اردو برای انجام آزمون‌های آمادگی جسمانی که توسط کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک انجام می‌شود دعوت خواهند شد. پس از اعلام نتایج این آزمون‌ها، نفرات برتر برای حضور در مرحله دوم اردوها به فدراسیون اسکی معرفی می‌شوند.
ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی اسکی آلپاین دختران را این نفرات تشکیل می‌دهند: فروغ عباسی، صدف ساوه‌شمشکی، مرجان کلهر، عاطفه احمدی، مریم کیا‌شمشکی، زهرا علیزاده، نغمه کیادربند‌سری، مهسا یارخواه، زهرا مقدید، زهرا سولوقانی، آیلار میر‌آیین، آناهیتا پارسا، دنیا طبری و سبا جعفری.

۹ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.