تقدیر رییس کمیته آموزش جهانی جودو از حاج یوسف زاده

رییس کمیته آموزش فدراسیون جهانی جودو از تدریس محمدرضا حاج یوسف زاده در ترکمنستان تقدیر کرد .
به گزارش کمیته روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ محمد مری جا رییس کمیته آموزش فدراسیون جهانی جودو طی نامه ای به فدراسیون کشورمان از تدریس موفق محمد رضا حاج یوسف زاده در دوره همبستگی المپیک که چندی پیش در ترکمنستان برگزار شده بود به شدت تقدیر و تشکر کرد و دوره مذکور را به عنوان یکی از موفقیت ترین دوره های همبستگی المپیک خواند .
مدیر فنی تیم های ملی کشورمان پیش از ترکمنستان در تاجیکستان نیز به آموزش پرداخته بود .
 
وی در خصوص راهکار ارتقا جودو در کشور گفت ؛یکی از راههایی که می توانیم آموزش را به چارچوب قهرمان پروری نزدیک کنیم بر پایی کمپ های تمرینی با حضور مربیان مختلف تیم های ملی است .قطعاً پیگیری این فعالیت ها در بحث تبادل مسایل تکنیکی و تاکتیکی کمک بسیار خوبی به فدراسیون می کند و هیات های سراسر کشور نیز می توانند سطح فنی خود را بالا ببرند .
درست بعد از پایان رقابتهای قهرمانی کشور اولین دوره این کمپ های تمرینی را در سالن آبفا و با حضور نفرات اصلی تیم های شرکت کننده آغاز می کنیم که البته برای تدریس نیز از مربیان تیم های ملی در تمامی سطوح استفاده می شود .
او ادامه داد : البته برگزاری اردوهای فصلی نیز در دستور کار قرار دارد و به شخصه معتقدم با اجرای این برنامه ها و احیاء پایگاه های قهرمان پروری که پیش از این نیز وجود داشت و به دلیل مشکلاتی رها شد می تواند کمک شایانی برای جودو باشد .
این پایگاهها بازوان سازمان تیم های ملی در امر استعدادیابی هستند و نباید آنها را به دست فراموشی سپرد .
حاج یوسف زاده در خاتمه گفت : به هر حال فدراسیون برنامه های زیادی برای موفقیت در پیکارهای آتی دارد و امیدوارم که با حمایت مسوولان بتوانیم به این برنامه ها جامع عمل بپوشانیم و باز هم جودو را به روزهای اوج برگردانیم .
کما اینکه در حال حاضر نیز خانواده بزرگ این رشته با همدلی به سوی پیشرفت و توسعه حرکت می کند .
۲۲ دی ۱۳۸۸ ۱۱:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.