مربی تیم ملی روئینگ بانوان:تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه می کنیم

مربی تیم ملی روئینگ بانوان:تمام تلاشمان را برای کسب بهترین نتیجه می کنیم
مربی تیم ملی روئینگ بانوان با اعلام رضایت از شرایط تیم خود، ابراز امیدواری کرد ملی پوشان نتایج خوبی در بازیهای آسیایی کسب کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بهناز مرادخانی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، با اشاره به اهمیت بازیهای آسیایی گفت: از آذر ماه 96 با انتخاب 8 پاروزن تمرینات را آغاز کردیم و بعد از برگزاری اردوهای متعدد در اردیبهشت با برگزاری تست داخل اردو 5 نفر برتر انتخاب شده و تمرینات را با تمرکز و فشار بیشتری ادامه دادیم.
وی شرایط و امکانات اردوها را مناسب ارزیابی و بیان کرد: ما در اردوهای تمرینی به خوبی پیشرفت کردیم و به سطح آمادگی که می خواستیم رسیدیم اما در اردویی که در پکن برگزار شد، افت کمی به دلیل مناسب نبودن پیست و امکانات داشتیم اما بعد از برگزاری اردوها در میانه که دارای پیست مناسب و تجهیزات و امکانات استاندارد است، این جای خالی را جبران کردیم و توانستیم تمرینات را به خوبی ادامه دهیم.
مربی تیم ملی روئینگ بانوان در ادامه گفت: ما در 5 ماده به رقابت می پردازیم، تکنفره سنگین و سبک وزن، دونفره سنگین و سبک وزن و چهارنفره سبک وزن مواد روئینگ بانوان ایران در بازیهای آسیایی است. بچه ها از آمادگی خوبی برخوردارند و در حال حاضر تمرینات سرعتی و پر فشاری را پشت سر می گذاریم و آماده رقابت برای گرفتن بهترین نتیجه هستیم.
مرادخانی در پایان چنین عنوان کرد: کشورهای چین، ژاپن، اندونزی و کره سخت ترین رقیب های ما هستند که شرایط بسیار خوبی داشتند و اردوهای خود را در اروپا برگزار کرده اند اما ورزشکاران ما از استعداد و آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و تمام تلاشمان را برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن به کار می بندیم. برای تمام ورزشکاران و نمایندگان کشور عزیزمان در بازیهای آسیایی آرزوی موفقیت می کنم.

۸ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.