تضمین جاکارتا 2018: تمامی غذاهای ورزشکاران سلامت هستند

تضمین جاکارتا 2018: تمامی غذاهای ورزشکاران سلامت هستند
دفتر سلامت جاکارتا اعلام کرد که ضمانت می کند تمامی غذاهایی که برای ورزشکاران شرکت کننده در بازیهای آسیایی تهیه و آماده می شود، سلامت هستند و از نظر بهداشتی مشکلی ندارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"اندرا موریا" مدیر بخش آزمایشگاه سلامت دنکس در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:ما غذاهای گوناگونی را برای بررسی و معاینه و تشخیص آزمایشگاهی شبیه سازی کردیم و اکنون این اطمینان را می دهیم که غذاهایی که ورزشکاران شرکت کننده در بازیهای آسیایی ماه آینده مصرف می کنند از نظر سلامت و بهداشت هیچ مشکلی ندارند.

وی همچنین گفت:ما غذاها را سه نوبت در روز یعنی صبح، ظهر و شب بررسی می کنیم و در مجموع 57 مامور در مکان های مختلف برای بررسی غذاها در مراکز تهیه غذا مستقر هستند که کیفیت آنها را سنجیده و از نظر بهداشتی به ارزیابی آن می پردازند.» موریا تاکید کرد که پس از تایید مامورانی که صلاحیت آنها هم بررسی شده و مورد قبول کمیته برگزار کننده بازیها هستند، غذاها در اختیار ورزشکاران، مربیان و سرپرستان تیم ها قرار می گیرد.

هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود، و بیش از 16 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی راهی اندونزی خواهند شد. به همین منظور مسوولان برگزار کننده این رقابتها در تلاش هستند که تمامی جوانب را در نظر بگیرند. اندونزی پیش از این در سال 1962 هم میزبانی این رقابتها را به عهده داشت.

۸ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.