به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی؛اردوی نهایی تیم ملی سپک‌تاکرا در آکادمی ملی المپیک آغاز شد

به منظور حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی؛اردوی نهایی تیم ملی سپک‌تاکرا در آکادمی ملی المپیک آغاز شد
اردوی شبانه‌روزی دعوت‌شدگان به تیم ملی سپک‌تاکرا، تا روز اعزام به بازی‌های آسیایی در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک؛ورزشکاران دعوت شده به پنجمین و آخرین مرحله از اردوهای آماده‌سازی تیم ملی سپک‌تاکرا، تمرینات آماده‌سازی خود را از شنبه ششم مرداد در آکادمی ملی المپیک و زیر نظر محمد مرادی سرمربی این تیم آغاز کرده‌اند.
مرادی درباره این اردو گفت: تمرینات تیم ملی سپک‌تاکرا با هدف حضور در بازی‌های آسیایی، از ابتدای اردیبهشت‌ماه 1397 و با دعوت از 25 بازیکن برتر لیگ‌های داخلی و ورزشکارانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در مسابقات بین‌المللی را داشتند، شروع شده است. ملی پوشان سپک‌تاکرا تا‌کنون چهار مرحله اردو را در شهرهای اراک و قزوین پشت‌سر گذاشته‌اند، و از روز گذشته با حضور در آکادمی ملی المپیک، اردوی نهایی و متصل به اعزام خود را با 13 بازیکن آغاز کرده‌اند.
مرادی در ادامه گفت:دو اردوی ابتدایی این تیم با هدف افزایش آمادگی جسمانی و مهارت‌های انفرادی دعوت‌شدگان به اردو برگزار شد و در ادامه با 15 بازیکن اردوی سوم را که اختصاص به بدنسازی، مرور تکنیک و کارهای تاکتیکی داشت به میزبانی اراک برگزار کردیم. در نهایت اردوی چهارم هم به منظور شناخت نفرات نهایی و اعزامی به اندونزی در شهر قزوین برگزار شد.
سرمربی تیم ملی سپک‌تاکرا در پایان و درباره دیگر برنامه‌های این تیم تا اعزام به بازی‌های آسیایی گفت:از یک تیم مطرح باشگاهی مالزی دعوت کرده‌ایم تا از روز دهم مردادماه، جهت برپایی اردویی مشترک با تیم ایران و انجام چند دیدار تدارکاتی، در اکادمی ملی المپیک محل برگزاری اردوی این تیم حضور پیدا کنند.
مسابقات سپک‌تاکرا در بازی‌های آسیایی، طی روزهای 22 لغایت 28 مردادماه برگزار خواهد شد و تیم ایران در دو بخش تیمی و چهار‌نفره در این رویداد مهم آسیایی حضور خواهد یافت. طبق قرعه‌کشی انجام گرفته، تیم ملی سپک‌تاکرای ایران در بازی‌های آسیایی در بخش تیمی با تیم‌های اندونزی و هندوستان و در بخش چهار‌نفره با کشورهای پاکستان، نپال، ویتنام و سنگاپور هم‌گروه است.

۷ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.