تمرین آماده‌سازی تیم ملی بوکس اعزامی به بازی‌های آسیایی پیگیری شد

تمرین آماده‌سازی تیم ملی بوکس اعزامی به بازی‌های آسیایی پیگیری شد
سه ورزشکار اردونشین و اعزامی تیم ملی بوکس به بازی‌های آسیایی، تمرینات آماده‌سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک؛پس از پایان مسابقات بوکس قهرمانی کشور در سال 96، تمرینات آماده‌سازی تیم ملی بوکس به منظور حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، از دی‌ماه 1396 و با حضور 40 بوکسور برتر مسابقات لیگ آغاز شد.
اردونشینان تیم ملی بوکس علاوه بر هشت مرحله اردوی آماده‌سازی که تا‌کنون در داخل کشور برگزار کرده‌اند، طی هشت ماه گذشته و برای کسب آمادگی بیشتر برای حضوری موفق در بازی‌های آسیایی، در چهار تورنمنت بین‌المللی بلغارستان، قزاقستان، مغولستان و تایلند شرکت کرده‌اند. سه بوکسور برتر و جوان تیم اعزامی به اندونزی محل برگزاری بازی‌های آسیایی، علاوه بر کسب نتایج خوب در مسابقات انتخابی و درون اردویی این تیم، در چهار تورنمنت ذکر شده هم نتایج قابل قبولی را کسب کرده و موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی در بازی‌های آسیایی شده‌اند.   
تمرینات آماده‌سازی این تیم در دو نوبت صبح و بعد‌از‌ظهر که اختصاص به تمرینات بدنسازی و فنی دارد، در آکادمی ملی المپیک و سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب در حال پیگیری است.
ملی‌پوشان اعزامی تیم بوکس به بازی‌های آسیایی را این نفرات تشکیل می‌دهند: امید احمدی‌صفا در وزن 49 کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده در وزن 69 کیلوگرم و شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم.
هدایت تیم ملی بوکس در این بازی‌ها، بر عهده اکبر احدی به عنوان سرمربی و علی مظاهری مربی این تیم خواهد بود.
مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی، در هفت وزن برگزار می‌شود و تیم ایران به تشخیص کارشناسان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، تنها در سه وزن به این مسابقات اعزام خواهد شد.

۷ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.