لباس فرم نیروهای داوطلب جاکارتا 2018 تحویل داده شد

لباس فرم نیروهای داوطلب جاکارتا 2018 تحویل داده شد
در حالی که کمتر از 20 روز تا شروع هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی مانده، لباس های فرم و کارت های شناسایی نیروهای داوطلب این دوره از رقابتها به آنها تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ هجدهمین دوره بازیهای آسیایی از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. پیش از این اندونزی در سال 1962 نیز میزبانی این بازیها را به عهده داشته است، اما مسوولان برگزار کننده این رقابتها می گویند که با توجه به گستردگی و تنوع رشته های ورزشی این دوره از بازیها قابل مقایسه با بیش از نیم قرن پیش نیست.
 13 هزار نیروی داوطلب برای این دوره از بازیها آموزش دیده اند تا در دو شهر جاکارتا و پالمبنگ به انجام وظیفه بپردازند. این اولین دوره بازیهای آسیایی است که دو شهر به طور همزمان میزبانی این رقابتها را به عهده دارند.
 مسوول تیم داوطلبان درباره شرح وظیفه محوله به جاکارتا پست گفت:ما بایستی در طول بازیها به طور مرتب به نیازهای ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و تماشاگران رسیدگی کرده و هر کمکی که می توانیم انجام دهیم. راهنمایی کردن تمامی کسانی که به اندونزی سفر می کنند یکی از وظایف اصلی ماست که با توجه به ازدیاد حاضران نباید اجازه دهیم که کسی متحمل سختی شود. نیروهای ما حتی در فرودگاه ها هم مستقر هستند تا تیم های ورزشی مراحل ورود به کشور را به راحتی طی کنند.
 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در این رقابتها شرکت می کنند.

۶ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.