مشعل بازیهای المپیک تابستانی به بوینس آیرس رسید

مشعل بازیهای المپیک تابستانی به بوینس آیرس رسید
مشعل بازیهای المپیک جوانان به بوینس آیرس رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که تنها 70 روز تا شروع سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان بوینس آیرس زمان باقی مانده است، مشعل این دوره از رقابتها طی مراسمی رسمی وارد بوینس آیرس پایتخت آرژانتین محل برگزاری این دوره از رقابتها شد.
 به همین منظور مسوولان برگزار کننده این بازیها در آکواستیک سنتر المپیک پارک ورود این مشعل را جشن گرفتند. طبق سنتی قدیمی مشعل این رقابتها در آتن پایتخت یونان و زادگاه المپیک روشن شده است.
 سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان از 6 اکتبر تا 18 اکتبر با حضور 3998 ورزشکار زن و مرد از 205 کشور جهان برگزار می شود. در این دوره برای اولین بار به مساله برابری جنسیتی اهمیت داده شده، و تعداد ورزشکاران زن و مرد برابر خواهد بود.
 این مشعل قرار است 14 هزار کیلو متر را طی مدت 69 روز در آرژانتین طی کرده و پس از گذشتن از شهرها، مناطق، استان ها و اماکن تاریخی این کشور پیش از مراسم افتتاحیه به ورزشگاه شروع این رقابتها برسد.
 طبق برنامه پیش بینی شده قرار است ورزشکاران و چهره های سرشناس آرژانتین در حمل این مشعل مشارکت داشته باشند. سومین دوره بازیهای المپیک تابستانی جوانان اولین مسابقه ورزشی بزرگی است که در آرژانتین برگزار می شود.

۶ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.