تلاش هوگوپوشان ایرانی برای کسب عنوان سومی مسابقات تیمی گرنداِسلم

تلاش هوگوپوشان ایرانی برای کسب عنوان سومی مسابقات تیمی گرنداِسلم
مردان ملی پوش کشورمان فردا (یکشنبه - 7 مردادماه) برای کسب عنوان سوم مسابقات تیمی گرنداِسلم با تیم قزاقستان مبارزه می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات قهرمانی تیمی گرنداِسلم در سه گروه مردان، زنان و مختلط از ساعت 5:30 صبح (به وقت تهران) روز گذشته (جمعه - 5 مردادماه) در "ووشی" چین آغاز و به مدت 3 سه روز ادامه خواهد داشت.
ایران، ترکیه، چین (2تیم)، ژاپن، ساحل عاج، قزاقستان، کره جنوبی و مراکش تیم های شرکت کننده گروه مردان در این دوره از رقابت‌ها هستند.
نمایندگان کشورمان در گام نخست موفق شدند تیم ترکیه را با نتیجه 65 بر 53 مغلوب خویش سازند اما در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها با تیم "چین یک" مبارزه و نتیجه را 65 بر 55 واگذار کردند.
طبق برنامه قبلی قرار بود امروز (شنبه- 6 مردادماه) مسابقات شانس مجدد گروه مردان برای کسب عنوان سومی و همچنین رقابت‌های گروه زنان برگزار شود که با تغییر در این برنامه رقابت های شانس مجدد روز گذشته پیگیری شد و بر همین اساس تیم های "چین دو"، مراکش، قزاقستان و ایران به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.
تیم های کره جنوبی و "چین یک" به فینال این دوره از مسابقات راه پیدا کرده و تیم های "چین دو" و مراکش در بالای جدول و قزاقستان و ایران در پایین جدول برای کسب عنوان سومی این دوره از رقابت ها تلاش می کنند.
تیم ایران با ترکیب سیدحسین احسانی، مهدی جلالی، رامین حسین‌‌قلی‌زاده، پوریا عرفانیان و عرفان ناظمی در این رقابت‌ها حضور دارد.
هدایت این تیم برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی، رضا ایمان‌زاده به عنوان مربی و علی رضایی به عنوان مربی بدنساز است.
گفتنی است؛ این رقابت ها G8 است و به ترتیب به تیم اول تا سوم 80، 48 و 28/80 امتیاز تعلق می گیرد.

۶ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.