بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری

بازدید وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی دوچرخه سواری
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از تمرینات تیم ملی دوچرخه سواری اعزامی به بازیهای آسیایی جاکارتا بازدید بعمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ادامه بازدید مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از اردوی تمرینی تیم های ملی اعزامی به هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا،صبح امروز دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری،از نزدیک تمرینات ملی پوشان دوچرخه سواری را مشاهده کردند.
در ابتدای این بازدید خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، توضیحاتی پیرامون شرایط اردو و ملی پوشان اعزامی به جاکارتا ارائه داده و سپس ملی پوشان به ارائه توضیحاتی در خصوص آخرین وضعیت اردویی و آمادگی خود پرداختند و اعلام داشتند با توجه به گرانی برخی تجهیزات دوچرخه سواری،رکابزنان خواهان حمایت بیشتر مسئولان در این زمینه هستند.
دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن قدردانی از تلاشهای مسئولان فدراسیون، کادر فنی و رکابزنان اعزامی عنوان داشت دوچرخه سواری همواره جزو افتخار آفرینان ما در بازیهای آسیایی بوده و در این دوره انتظار می رود تا رنگ مدال آنها بهتر از دوره قبل گردد و قطعا حمایت های لازم را همچون گذشته از تیم ملی دوچرخه سواری خواهیم داشت.
همچنین دکتر صالحی امیری ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان عنوان داشت مواضع ما همان مواضع وزارت ورزش بوده و همچون گذشته در کنار افتخار آفرینان ورزش کشور خواهیم بود.

۱ اَمرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.