مربی تیم ملی کاراته:کاراته آسیا دیگر به ژاپن و ایران خلاصه نمی شود

مربی تیم ملی کاراته:کاراته آسیا دیگر به ژاپن و ایران خلاصه نمی شود
کاراته در آسیا بشدت رشد کرده و در واقع رقابتهای قاره ای کاراته آسیا،دیگر به ایران و ژاپن خلاصه نمی شود.

سعید حسنی پور مربی تیم ملی کاراته در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:با توجه به حضور کاراته در بازیهای المپیک بزرگسالان و جوانان رقابتهای قهرمانی آسیا در اردن در سطح کمی و کیفی خوبی برگزار شده و بسیاری از کشورهای آسیایی ضمن جذب مربیان خارجی،سرمایه گذاری خوبی در این زمینه داشته و دیگر نمی توان گفت کاراته آسیا در دو یا سه کشور خلاصه می شود.
وی ادامه داد:بعنوان مثال برخی کشورهای عربی همچون اردن جدای از امتیاز میزبانی با جذب مربیانی از کشورهای شمال آفریقا رشد خوبی داشته و حتی سه فینالیست داشته اند ولی بچه های ما در بخش مردان در بخش تیمی و انفرادی خوب مبارزه کرده و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کردند.
ناب رئیس کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تصریح کرد:در رقابتهای قاره ای اردن ما از ترکیب نفرات جوان و با تجربه در برابر حریفان استفاده کردیم که هدفمان این بود ضمن افزایش انگیزه در بین جوانترها نتیجه لازم را هم بیگریم که موفق شدیم.
مربی تیم ملی کاراته در خاتمه ابراز داشت:ترکیب فعلی تیم ملی کاراته با توجه به تجربه خوبی که دارد می تواند در بازیهای آسیایی و مسابقات جهانی اسپانیا خوش بدرخشد و از اعتبار کاراته ایران دفاع کند که البته نباید  زحمات مسئولین فدراسیون،کادر فنی و و حمایتهای وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک را نادیده گرفت .


۱ اَمرداد ۱۳۹۷ ۰۹:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.