آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته برای بازیهای آسیایی از امروز

آغاز اردوی تیم ملی بزرگسالان کاراته برای بازیهای آسیایی از امروز
سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان با آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در بازیهای آسیایی از امروز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، سیدشهرام هروی، سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان اظهار داشت: 3 مرحله اردوی آماده سازی تا اعزام به بازیهای آسیایی در پیش داریم و کاراته کاها تمرینات فنی و بدنسازی را در دستور کار دارند و هر چه به زمان مسابقات نزدیک می شویم تمرینات هم به صورت تخصصی تر دنبال خواهد شد.
وی افزود: ذبیح اله پورشیب، امیر مهدی زاده، سجاد گنج زاده و بهمن عسگری 4 کاراته کای اعزامی به بازیهای آسیایی هستند که تمرینات خود را اغاز می کنند. ضمن اینکه نفراتی هم با نظر کادر فنی برای حضور در لیگ جهانی آلمان به اردو از روز دوشنبه اضافه خواهند شد.
هروی با اشاره به اینکه به جز در پیش بودن بازیهای آسیایی از سایر رقابتها غافل نیستیم، گفت: به هر حال بحث رنکینگ برای المپیک 2020در میان است و باید بازیکنان را زیرنظر داشته و از تمام ظرفیت ها و پتانسیل کاراته ایران استفاده کنیم.
سرمربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص نتایج کسب شده تیم دانشجویان در رقابتهای جهانی گفت: به تیم کاراته دانشجویان و جامعه بزرگ کاراته ایران بابت موفقیت کسب شده تبریک می گویم. این نتایج حاصل وجود یک جامعه باثبات و همدل بوده و کار یک فرد نیست بلکه کاری گروهی است که روز به روز شاهد افتخارآفرینی ملی پوشان کاراته در آوردگاه های بین المللی هستیم.
هروی گفت: ازمحمدصادق فرجی رئیس و محسن آشوری دبیر فدراسیون و مدیر تیم های ملی به دلیل فراهم کردن شرایط و امکانات لازم تشکر و قدردانی می کنم.
این مرحله اردو تا 10 مرداد ماه ادامه دارد.

۱ اَمرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.