آغاز نخستین دوره فنی موج سواری از برنامه های المپیک سولیداریتی در ایران

آغاز نخستین دوره فنی موج سواری از برنامه های المپیک سولیداریتی در ایران
کمیته ملی المپیک کشورمان با همکاری بخش المپیک سولیداریتی در کمیته بین المللی المپیک و نیز فدراسیون بین المللی موج سواری بر اساس تقاضای انجمن موج سواری ایران در سال 2017 میلادی اقدام به برنامه ریزی، مکاتبه و اخذ مجوز برگزاری نخستین دوره مربیگری موج سواری در ایران را نمودند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛انجمن موج سواری کشورمان زیر نظر فدراسیون انجمن های ورزشی با ریاست آقای محمد علیپور فعالیت می نماید. این اقدام در پی اعلام IOC  جهت حضور رشته موج سواری برای نخستین بار در بازی های المپیک 2020 توکیو صورت گرفت.
 دوره مذکور با حضور دو مربی بین المللی آقای Andrew Joyce از نیوزلند و خانمCarolina Aguilarاز کاستاریکا، معرفیشدهازسویفدراسیونبینالمللیموجسواری (ISA) در دو بخش مجزای زنان و مردان از تاریخ 28 تیر ماه در چابهار آغاز گردید.
مربیان معرفی شده برای شرکت در این دوره، از میان افراد با سابقه و علاقمند به این رشته می باشد، که سال ها علی رغم کمبودها و مشکلات پیش روی یک رشته نوپا، مصمم و با تلاش بسیار و اراده شخصی، به تمرین و فعالیت در این زمینه پرداخته اند.
آقای علیرضا رستمی، رئیس انجمن و خانم ستاره مظهری با تلاش های بی دریغشان نیز نقش موثری در شکل گرفتن و توسعه این رشته ورزشی در کشورمان دارند.
دوره مذکور تا تاریخ 4 مرداد ماه در چابهار ادامه خواهد داشت.

۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.