سعیدلو: با پیروز در مسابقات عاملی برای شادی جامعه باشید

سعیدلو: با پیروز در مسابقات عاملی برای شادی جامعه باشید
جلسه ویژه معاون رییس جمهور ورئیس سازمان تربیت بدنی با مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌های بزرگسالان و امید شب گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال و فدراسیون فوتبال شب گذشته برای بررسی عملکرد و ارائه گزارشی از فعالیت‌های اخیر خود در فدراسیون بادکتر علی سعیدلو در سازمان تربیت بدی دیدار کردند.
در ابتدای جلسه مسئولان و اعضای کادر فنی تیم‌های فوتبال امید و بزرگسالان گزارش کاملی از نحوه فعالیت‌ها و برنامه‌های خود به رییس سازمان تربیت بدنی ارائه دادند.
رئیس سازمان تربیت بدنی نیز در این جلسه که حدود 50 دقیقه به طول انجامید به صورت جداگانه با قطبی و پیروانی درباره مسائل تیم‌های امید و بزرگسالان صحبت کرد.
دکترسعیدلو در تشریح اهداف سازمان تربیت بدنی تأکید کرد: در جامعه انتظارات مردم از فوتبال بالا است، باید تلاش کنید با کسب پیروزی و فتح قله های رفیع در ورزش دل مردم را به دست آورید و عاملی برای شادی جامعه باشید.
وی در جمع حاضران در این جلسه اظهار داشت: برای پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم‌های ملی فوتبال، اعضای کادر فنی باید بیش از گذشته به کمیته فنی تیم‌های ملی اهمیت دهند.
لازم به ذکر است ،علی کفاشیان ، مهدی تاج، مهدی محمدنبی،افشین قطبی، غلامحسین پیروانی، علی دوستی و فریدون معینی از حاضران در این جلسه بودند.

۲۲ دی ۱۳۸۸ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.