نشان زرین تورنمنت کره جنوبی بر گردن میرحسینی

نشان زرین تورنمنت کره جنوبی بر گردن میرحسینی
ملیکا میرحسینی نماینده وزن 73- کیلوگرم کشورمان با غلبه بر حریف چین تایپه ای خود توانست عنوان قهرمانی تورنمنت بین المللی کره جنوبی را به نام خود ثبت کرد تا جمع مدال های ایران را به عدد سه برسد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تورنمنت بین‌المللی کره‌جنوبی از صبح روز چهارشنبه – 27 تیرماه با حضور 1134 تکواندوکار در دو بخش پومسه و کیوروگی (رده‌سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان) در سالن «هالا» ججو آغاز و فردا (دوشنبه – یکم مردادماه) به پایان می‌رسد.
ملیکا میرحسینی نماینده وزن هفتمی کشورمان در نخستین گام «هیون جئونگ هان» نماینده کره جنوبی را 3 بر 2 از پیش رو برداشت. در ادامه «خالیموا مخرو» تاجیک دارنده مدال نقره و برنز قهرمانی آسیا 2014، 2016 و 2018 را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.
ملیکا در مرحله نیمه نهایی «می نا میونگ» دیگر نماینده میزبان را در دیداری حساس و نفس گیر 10 بر 9 مغلوب خویش ساخت و به فینال راه پیدا کرد. وی در فینال برابر «تینگ هسیا» از چین تایپه 11 بر 9 به برتری رسید تا قهرمان این دوره از مسابقات باشد.
پیش از این نیز مریم ملکوتی خواه در وزن 46- کیلوگرم به مدال نقره و پریسا جوادی در وزن 57- کیلوگرم به مدال برنز رسید.
فردا (دوشنبه - یکم مردادماه) و در روز پایانی اکرم خدابنده و زهرا پوراسماعیل در وزن 73+ کیلوگرم به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان بر روی شیاپچانگ می روند.
هدایت این تیم برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی و زهرا حاجی وند به عنوان مربی است. زهرا افتخاری نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.
گفتنی است؛ این رقابت‌ها G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 20، 12 و 7.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تکواندوکاران تعلق می‌گیرد.

۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.