مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا؛عباس فروتن و امیر یاری به دیدار فینال راه یافتند

مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا؛عباس فروتن و امیر یاری به دیدار فینال راه یافتند
دو نماینده کشورمان به دیدار فینال و دو نماینده به دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن دوم رقبات های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا در هند راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز در سالن ایندرا گاندی شهر دهلی نو هند آغاز شد که در پایان رقابت های مقدماتی عباس فروتن و امیر یاری در اوزان 92 و 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و علی سوادکوهی و سجاد سیدی در اوزان 74 و 86 کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور نخست مقابل حاجی مراداف از قرقیزستان با نتیجه 9 بر 4 به پیروزی رسید اما در دور بعد مقابل مینگجو لیو از چین با نتیجه 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف چینی در مرحله نیمه نهایی، داستان از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 74 کیلوگرم علی سوادکوهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با جاسور بک عثمان جان اف از ازبکستان با نتیجه 12 بر 2 به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد وی در این دیدار مقابل ساچین راتی از هند با نتیجه 2 بر صفر مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.  سوادکوهی در این دیدار با بکجان کامچیبیکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد.
در وزن 86 کیلوگرم سید سجاد سیدی در دور اول مقابل دیپاک پونیا از هند با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد و با توجه به حضور  حریفش در دیدار فینال سیدی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه مقابل دانیار ملدیبک از قزاقستان با نتیجه 17 بر 8 به پیروزی رسید و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار به مصاف کایری یاگی از ژاپن می رود.
در وزن 92 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند رقابت ها به صورت دوره ای (نوردیک) برگزار می شود، عباس فروتن در مرحله گروهی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر آووسایمان هابیلا از چین را شکست داد وی در دور بعد نیز با نتیجه 10 بر صفر مقصود ویسالوف از ازبکستان را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و بعنوان سرگروه راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل علیشیر یرگالی از قزاقستان با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. فروتن در دیدار فینال مقابل تاکوما اوتسو از ژاپن قرار می گیرد.
در وزن 125 کیلوگرم امیر یاری  پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل بات اردنباتار از مغولستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل موهیت از هند با نتیجه 8 بر 4 به برتری رسید و راهی دیدار فینال شد. یاری در دیدار پایانی به مصاف حسن بای رحیم اف از ازبکستان می رود.
در مسابقات پنج وزن نخست که دیروز برگزار شد امیرحسین کاووسی، سجاد غلامی و سجاد عزیزی در اوزان 70، 79 و 97 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و رضا علیجان زاده و امیرحسین مقصودی در اوزان 57 و 65 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.