جهت آمادگی بیشتر برای اعزام به بازی‌های المپیک 2018 – آرژانتین؛تیم‌های ملی جوانان راهی اردوی تمرینی روسیه می‌شوند

جهت آمادگی بیشتر برای اعزام به بازی‌های المپیک 2018 – آرژانتین؛تیم‌های ملی جوانان راهی اردوی تمرینی روسیه می‌شوند
تیم‌های ملی تکواندو دختران و پسران کشورمان که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک جوانان آماده می‌کنند ساعت 5:30 بامداد روز سه شنبه – دوم مردادماه به منظور شرکت در اردوی تمرینی روسیه راهی این کشور می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2018 مهرماه سال‌جاری در "بوینس آیرس" آرژانتین برگزار می‌شود.
دختران و پسران تکواندوکار کشورمان که در مسابقات کسب سهمیه المپیک موفق به تصاحب صد در صدی سهمیه‌ شده‌اند از خردادماه تمرینات خود را به منظور حضوری مقتدرانه برای شرکت در این دوره رقابت‌ها آغاز کرده‌اند.
با دعوت فدراسیون تکواندو روسیه و موافقت فدراسیون تکواندو، 12 تکواندوکار ملی پوش جوان کشورمان زیر نظر کادرفنی و به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر از 3 تا 14 مردادماه تمرینات مشترکی را در این کشور پیگیری خواهند کرد.
برای حضور در این اردو از تیم‌های تونس، قزاقستان، صربستان، ترکیه و آلمان نیز دعوت به عمل آمده است.
حامد اصغری، محمدمهدی عمادی، محمد خانی، محمدعلی خسروی، امیرحسین بهرآبادی، علی اشکوریان در گروه پسران و کیمیا همتی، مهلا مومن‌زاده، یلدا ولی‌نژاد، مهسا کیادلیری، کوثر اساسه و زهرا علیزاده در گروه دختران ساعت 5:30 بامداد روز سه شنبه - دوم مردادماه به این اردوی تمرینی اعزام می شوند.
گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است. هدایت تیم دختران نیز برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی است و ندا زارع نیز مدیرفنی تیم می‌باشد.

۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.