بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش از اردوی تیم ملی امید

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش از اردوی تیم ملی امید
دکتر صالحی امیری و دکتر سلطانی فر به همراه دبیرکل ، سرپرست و معاون کاروان ایران در بازیهای آسیایی در کنار خزانه دار کمیته ملی المپیک از اردوی تیم ملی امید بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، صبح امروز دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ، دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ،شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ، دکترنصراله سجادی سرپرست کاروان ایران  ، دکتراصغر رحیمی معاون  کاروان  و کیکاوس سعیدی خزانه دار کمیته ملی المپیک به همراه مهدی تاج و ساکت رئیس و دبیرفدراسیون فوتبال  از اروی تیم  فوتبال امید کشورمان که جهت شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا آماده می شوند بازدید کردند .
در این بازدید مسئولین ورزش کشور ابراز امیدواری کردند تا با حمایت مجموعه های زیربط همچون وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از اردوهای تیم ملی امید ، انشااله ملی پوشان ما بتوانند در بازیهای آسیایی نتیجه خوبی کسب کرده و در ادامه مسیر موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 شوند تا کلکسیون افتخارات فدراسیون فوتبال  کامل شود .

مهدی تاج  رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک از تمرین تیم امید، گفت: تیم امید دوندگی‌های خاص خودش را دارد. حمید استیلی زحمت می‌کشد  و بخش‌های دیگر هم در تلاش هستند. کادر بسیار خوبی در تیم امید حضور دارند. بازیکنان قدیمی و خوبی مثل رضا شاهرودی و سهراب بختیاری‌زاده حضور دارند. انتخاب‌های بسیار خوبی در تیم امید انجام شده است. حمایت‌های وزیر ورزش و رئیس کمیته المپیک را از تیم امید مشاهده کردیم و امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم تیم ملی را بعد از 42 سال سر افراز در المپیک ببینیم.

۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.