مشعل بازیهای آسیایی جاکارتا نماد دوستی بین اندونزی و هند

مشعل بازیهای آسیایی جاکارتا نماد دوستی بین اندونزی و هند
قهرمان سرشناس بدمینتون اندونزی مشعل این رقابتها را نماد دوستی بین هند و اندونزی توصیف کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی االمپیک؛ خانم "سوسی سوسانتی" در گفتگو با خبرگزاری جاکارتا پست گفت:زمانی که این مشعل را در دهلی نو تحویل گرفتم آن را سمبل دوستی بین اندونزی و هند تلقی کردم.
 مشعل هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ در دهلی نو روشن شد. دهلی نو میزبان اولین دوره بازیهای آسیایی در سال 1951 بود، به همین منظور و به طور سنتی مشعل بازیها در این شهر روشن می شود.
 خانم سوسانتی پس از بازگشت از هند گفت:این مشعل همچنین نمادی است برای اجرای موفقیت آمیز بازیهای آسیایی در اندونزی و موفقیت ورزشکارانی که در این رقابتها شرکت خواهند کرد.
 او گفت: تجربه حمل مشعل برای من فوق العاده بود.» مشعل بازیهای آسیایی در 18 استان اندونزی حرکت خواهد کرد و سرانجام روز 17 آگوست به جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی تحویل داده خواهد شد. 17 آگوست روز استقلال اندونزی است. این مشعل با یک هواپیمای بوئینگ تحت تدابیر امنیتی به اندونزی منتقل شد. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود. این اولین دوره رقابتهای آسیایی است که دو شهر به طور مشترک میزبانی این رقابت را به عهده دارند.

۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.