کمربند سبز اندونزی آبیاری می شود

کمربند سبز اندونزی آبیاری می شود
آژانس جنگلداری مرکزی جاکارتا آبیاری منطقه کمربند سبز را در آستانه بازیهای آسیایی ماه آینده تشدید می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"سابدو کورنیناتو" مدیر آژانس جنگلداری مرکزی جاکارتا در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:ما تلاش می کنیم تا با آبیاری منطقه کمربند سبز در جاکارتا سنترال به زیبایی این شهر کمک کنیم. آبیاری این منطقه در فصل خشک سال انجام می شود و در نتیجه این شهر پس از طی این فصل زیبا می شود. هر روز از ساعت 9 شب تا 4 صبح، 8 تانکر آب وظیفه آبیاری این کمربند سبز را به عهده دارد.
 گل ها و درخت های تزئینی در منطقه کمربند سبز کاشته شده اند. مدیر این آژانس همچنین گفت: آبیاری در مناطق «جالان گونونگ ساحاری» و اطراف «کمایوران» محل اقامت ورزشکاران انجام می شود. در حالی که تنها یک ماه تا شروع بازیهای آسیایی زمان باقی است تیم میزبانی این رقابتها در تلاش است تا تمامی امکانات رفاهی را برای ورزشکاران، کاروان ورزشی تیم ها و گردشگرانی که به اندونزی سفر می کنند مهیا کند.
هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود و ورزشکاران از 45 کشور آسیایی به اندونزی سفر می کنند. این اولین دوره این رقابتهاست که دو شهر میزبانی این رقابتها را به طور مشترک به عهده گرفته اند.

۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.