توهیر: بازیهای آسیایی نیروی محرکه ای برای اندونزی خواهد بود

توهیر: بازیهای آسیایی نیروی محرکه ای برای اندونزی خواهد بود
مسوولان برگزار کننده این رقابتها اعلام کرده اند که 11 هزار ورزشکار به همراه 6 هزار مربی و همراه از 45 کشور آسیایی به اندونزی خواهند رفت تا طی 16 روز در بیش از 400 رویداد ورزشی با یکدیگر به رقابت بپردازند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛بنا به گفته مسوولان ، تعداد ورزشکاران این دوره نسبت به دوره قبل که سال 2014 در اینچئون برگزار شد 20 درصد افزایش داشته است.
"اریک توهیر" رییس تیم میزبانی بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ امروز که در مراسم استقبال از مشعل این دوره از رقابتها شرکت کرده بود در گفتگو با خبرگزاری آنتارا گفت:بازیهای آسیایی تنها یک رویداد ورزشی بزرگ چند رشته ای نیست، بلکه نیروی محرکه ای برای فرهنگ و گردشگری در اندونزی است.
 توهیر در این مراسم گفت: مردم آسیا به زودی شاهد فرهنگ غنی اندونزی خواهند بود و مردم اندونزی نظاره گر فرهنگ های مختلف آسیا می شوند.
 مسوولین برگزار کننده بازیهای آسیایی ابراز امیدواری کرد که این دوره از مسابقات به توسعه ورزش در بین مردم اندونزی بیش از گذشته کمک کرده و آنها پس از مشاهده رقابت ورزشکاران کشورهای دیگر به انجام ورزش ترغیب شوند. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی برگزار می شود.

۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.