سیستم LRT برای ورزشکاران بازیهای آسیایی

سیستم LRT برای ورزشکاران بازیهای آسیایی
سیستم لایت ریل ترانزیت (LRT) که در پالمبنگ اندونزی مراحل ساخت آن انجام شده است در این شهر استقرار یافت تا در اولین مرحله، حمل و نقل شرکت کنندگان در بازیهای آسیایی پیش رو را عهده دار شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در حالی که کمتر از 30 روز تا شروع هجدهمین دوره رقابتهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ زمان باقی است، مسوولان برگزار کننده این رقابتها اعلام کرده اند که تعداد ورزشکاران این دوره نسبت به دوره گذشته که سال 2014 در اینچئون برگزار شد 20 درصد افزایش داشته است.
 بنابراین حمل و نقل ورزشکاران، و اعضای تیم های و همین طور تماشاگران یکی از مسائلی است که تیم میزبانی این دوره به آن توجه ویژه دارد. هجدهمین دوره بازیهای آسیایی جاکارتا – پالمبنگ از 18 آگوست تا دوم سپتامبر در اندونزی با حضور 11 هزار ورزشکار و 6 هزار مربی و سرپرست از 45 کشور آسیایی آغاز می شود. احمد نجیب سخنگوی مقامات استانی سوماترای جنوبی گفت: خط حمل و نقل LRT در پالمبنگ برای جا به جایی ورزشکاران و مسافران در نظر گرفته شده است.
وی گفت: پس از پایان بازیهای آسیایی ماه آینده به عنوان خط حمل و نقل عمومی در استان سوماترای جنوبی مورد استقاده قرار خواهد گرفت. او تاکید کرد که 95 درصد کار ساخت این خط حمل و نقل را مهندسان اندونزیایی به عهده داشته اند.

۳۰ تیر ۱۳۹۷ ۱۴:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.