روسیه: آماده کمک به قطر هستیم

روسیه: آماده کمک به قطر هستیم
مدیر اجرایی بازیهای جام جهانی 2022 مدعی شد این بازیها را به خوبی بازیهای برگزار شده در روسیه اجرا می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ «حسن آل تاوادی» مدیر اجرایی بازیهای جام جهانی 2022 که در قطر برگزار می شود، قول داد دوره بعدی این رقابتها را به خوبی بازیهای روسیه برگزار کند.
پیش از دیدار نهایی بازیهای جام جهانی روسیه 2018 که بین تیم های کرواسی و فرانسه برگزار شد، رییس جمهور روسیه «ولادیمیر پوتین» در دیدار با امیر قطر «شیخ تمیم بن حمد آل تانی» میزبانی دوره بعدی جام جهانی را طی مراسمی به او واگذار کرد.
 در این مراسم که «جیانی اینفانتینو» رییس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) هم حضور داشت، از میزبانی روسیه برای برگزاری این دوره تشکر کرد و آن را شایسته تقدیر دانست.
رییس فیفا گفت:برگزاری بازیها در روسیه موفقیت آمیز بود.» همچنین ولادیمیر پوتین هم در این مراسم گفت: من مطمئن هستم که قطر هم می تواند جام جهانی دوره بعدی را در این سطح مثل روسیه اجرا کرده و من قول می دهم که هر گونه همکاری و حمایت لازم را از آنها داشته باشم.
 پوتین گفت: ما آماده هستیم تا تجربیاتمان را در اختیار قطر قرا دهیم.» همچنین امیر قطر در گفتگو با شبکه دولتی تلویزیونی RT گفت: ما هم از همکاری و کمک های روسیه برای بهتر برگزار شدن این رقابتها استقبال خواهیم کرد.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.