دیدار وزیر ورزش روسیه با سرپرست اجرایی بازیهای فیزو

دیدار وزیر ورزش روسیه با سرپرست اجرایی بازیهای فیزو
وزیر ورزش روسیه با سرپرست اجرایی بازیهای دانشجویی سال آینده دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛"پاول کلوبکوف" وزیر ورزش روسیه طی جلسه ای با مدیر اجرایی بازیهای زمستانی دانشجویان که در کراسنویارسک این کشور سال آینده برگزار می شود دیدار و گفتگو کرد.
 به گزارش خبرگزاری دولتی روسیه تاس وزیر ورزش روسیه در این دیدار گفت:به منظور برگزاری موفقیت آمیز این رقابتها زیر ساخت ها و تجهیزات ورزشی مورد نیاز را درست خواهیم کرد و امکاناتی که ورزشکاران لازم دارند را فراهم می کنیم.
وی گفت: در کراسنویارسک فدراسیون جهانی ورزش های دانشجویی انتظار دارد که رضایت همگان با صلح و برابری پیش رود تا تمامی ورزشکاران شرکت کننده در این رقابتها احساس خوبی داشته باشند.
 روسیه که به تازگی میزبانی بازیهای جام جهانی 2018 را با موفقیت پشت سر گذاشته است خواستار بازگشت به عرصه بین المللی ورزش شده است. در حاشیه بازی نهایی جام جهانی "توماس باخ" رییس کمیته بین المللی المپیک با ولادیمیر پوتین دیدار کرد و دو طرف برای بازگشت ورزشکاران روسیه به جامعه جهانی به تبادل نظر پرداختند.
توماس باخ در این جلسه که پس از رسوایی دوپینگ در ورزش این کشور پس از بازیهای المپیک و پارالمپیک زمستانی 2014 سوچی رخ داده با پوتین ملاقات می کرد قول داد که زمینه های لازم را برای بازگشت ورزشکاران این کشور به عرصه بین المللی فراهم کند.

۲۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.